GeenStijl

Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend

Flotilla Choir - We Con The World

flottilachoir.jpgVideo Fuck Vrijdag! De Israëlische aanval op de Turkse rijstboten met wapens voedselhulp voor de onderdrukte Palestijnon in Gaza houdt de gemoederen nog steeds bezig. Wat heet! Check deze spoof vol jiddische gein & gebbetjes om te lachen van Captain Stabbing & Friends. We Con The World. Humor, meneer Sonneberg...

Reaguursels

Zelfspot, hulde!

kapotte_stofzuiger | 04-06-10 | 11:13

Is dat Joram?

Shalome | 04-06-10 | 11:13

Net al gezien bij de vrienden van HVV. ies lache man.

Hanxie | 04-06-10 | 11:15

Dat gaat weer een hoop boze haatbaarden opleveren.
Ik kijk er al naar uit!

James Lastig | 04-06-10 | 11:16

Komt dit van het CIDI af? Want dit lijkt verdacht veel op een jodenstreek.

SantaX | 04-06-10 | 11:17

Wel jammer dat als je ergens voor staat, dat je dan vervolgens jezelf probeert te vermommen met een pruik, beetje jammerr..

Muzi | 04-06-10 | 11:17

Heel leuk!
Deze groep zou wekelijks moeten optreden bij PowNed.

fuckje | 04-06-10 | 11:18

Kostenlijk godaan door de jodon!

Ræven | 04-06-10 | 11:19

Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik en veel van mijn collega reaguurders geen filmpjes kunnen kijken op de zaak zonder onze glansrijke carrieres in gevaar te brengen. Dus graag een foto van een marokkaan of politieman waar we semi-grappige opmerkingen bij mogen verzinnen.

Randy McRanderson | 04-06-10 | 11:20

Wat een stelletje achterlijke mongeaulen zeg!

eerstneukendanpraten | 04-06-10 | 11:20

Absolutely brilliantly gevonden!

Tim | 04-06-10 | 11:20

-weggejorist-

Sas | 04-06-10 | 11:20

1 woord: geniaal!

Pel de pinda | 04-06-10 | 11:20

Dat wordt weer een proces in Nederland voor belediging van haatbaarden.

helaas krijgen we hierover weer een hysterische gekke gretta op de staatszenders. -((

Winston1 | 04-06-10 | 11:21

Randy McRanderson | 04-06-10 | 11:20

Heb als fulltime schaapsherder hetzelfde probleem, maar dan op een andere manier...

eerstneukendanpraten | 04-06-10 | 11:22

Hee waarom zingt Nico Dijkshoorn niet mee? Moest 'ie boeken lenon ofzo?

blikjegrolsch | 04-06-10 | 11:22

Je wordt wel een beetje moe voor het haast Pavlovse opnemen voor Israel, door Geenstijl. Feit blijft dat het zwaar crimineel was, wat Israel deed. En of de militairen wel of niet werden aangevallen toen ze het schip enterden... Ze hadden het schip nooit mogen enteren in internationale wateren.

bwahaha | 04-06-10 | 11:22

Schitterend.

Het CDA | 04-06-10 | 11:22

Lol

Poepus | 04-06-10 | 11:22

@Sas | 04-06-10 | 11:20
Was lekkor daar geblevon.

Ræven | 04-06-10 | 11:22

Sas | 04-06-10 | 11:20

Da's een snelle Godwin!

eerstneukendanpraten | 04-06-10 | 11:23

Oei, die krijgen een fatwa over zich heen. Nou, leuk een keer gezien te hebben met de kop op de romp.
Hou nou toch op met grappen te maken over alles wat met de islam te maken heeft, ze gaan ons allemaal doodmaken.

illuvatar | 04-06-10 | 11:23

Sas | 04-06-10 | 11:20

'judenpropaganda' ? Met zulk vocabulaire hoor je denk ik eerder thuis op Stormfront. Mazzel!

LJBrinkhorst | 04-06-10 | 11:23

@Randy McRanderson | 04-06-10 | 11:20
Begin voor jezelf...

Hetze Haatstra | 04-06-10 | 11:23

Zoals vast wel vaker gezegt is, bom erop op het hele gebied daar
Pot verwijdt de ketel, beide groepen daar zijn terroristen ze werden niks voor niks eeuwen lang de hele planeet rond getrapt.

En die haatbaarden maken het er ook niet makkelijker op

Mektheb | 04-06-10 | 11:23

bwahaha | 04-06-10 | 11:22
"Feit blijft dat het zwaar crimineel was, wat Israel deed."
Als de politie geweld moet gebruiken om een schurk te arresteren, vind je dat zeker ook zwaar crimineel? Je kunt natuurlijk altijd nog proberen om een haatbaard bewusteloos te slaan met een nat theezakje.

Het CDA | 04-06-10 | 11:24

Captain Stabbing! Classic!!!

SuperShota | 04-06-10 | 11:24

illuvatar | 04-06-10 | 11:23
"Hou nou toch op met grappen te maken over alles wat met de islam te maken heeft, ze gaan ons allemaal doodmaken."
Kijk, een PVDA-stemmer. De angst druipt er van af.

Het CDA | 04-06-10 | 11:25

@kapotte stofzuiger 11:13

Weinig zelfspot volgens mij, eerder een fraai licht-propagandistische versnapering met een heldere boodschap: Israel stond volledig in haar recht mbt. haar akties tegen die haatboten in weerwil van wat "de" internationale gemeenschap en pers mensen willen doen laten geloven.

widtvoet ® | 04-06-10 | 11:25

Prachtvol. Zeker omdat Israel in haar recht stond.

@Sas | 04-06-10 | 11:20 Judenpropaganda is een Germanisme. Niet-nazis hebben het over propaganda van Israel. En Juden heten hier Joden, overigens.

Ga je in je volgende post Die Auswitzlüge aanhalen?

vraagstaart | 04-06-10 | 11:26

Geweldig! En de keiharde waarheid!

StijlvolRechts | 04-06-10 | 11:26

Bravo, stijlvolle humorgeintjes voor brave Harries...

BlindeKip | 04-06-10 | 11:27

Wel leuk om te zien dat ze elkaar nu van propaganda beschuldigen, om daarmee hun eigen gelijk te behalen - beide kampen doen 't, beide zijn vanzelfsprekend in de fout, de burgers in Gaza zijn 't slachtoffer.

Yoast92 | 04-06-10 | 11:27

Toen Allah de aarde schiep gaf hij moslimmannen een baard, moslimvrouwen een snor en Joden gevoel voor humor.

Hetze Haatstra | 04-06-10 | 11:27

@widtvoet ® | 04-06-10 | 11:25
Ik vond dat ze zichzelf toch behoorlijk belachelijk maken, maar dat kan dan ook mijn (slecht) gevoel voor humor zijn.

kapotte_stofzuiger | 04-06-10 | 11:28

Bril-jant!

Noord-Europese Unie | 04-06-10 | 11:29

Hahaha geweldig

nivangelus | 04-06-10 | 11:29

Matig grappig. Gelukkig gaan onze eigen Ann de Jong en Abu Abu Abunogwat ZSM weer terug naar gaza om de arme , arme, immer zielige 'palestijnen' opnieuw bij te staan.

bello | 04-06-10 | 11:29

@ Hetze Haatstra | 04-06-10 | 11:27

Oók briljant!

Noord-Europese Unie | 04-06-10 | 11:30

Zo is het maar net. De enige blunder die Israel hier gemaakt heeft is te trappen in de val die hamas gezet heeft. Zwarte Gretta, lees je mee?

RobbieG | 04-06-10 | 11:30

Het verhaal van de kant van een Israelische commando vind je hier:
www.jpost.com...

chranis | 04-06-10 | 11:31

klopt , helemaal mee eens, een grote show

watsinneneem | 04-06-10 | 11:31

Briljant en indrukwekkend!
DWDD zal dit wel niet uitzenden. En als ze het wel zouden doen, dan komt Groot Links Inquisiteur Rottenberg met een vilein gezicht wel weer iets vertellen over smerige strategieën of mag Hatelady Gretta haar riedeltje over vuile zionisten komen afdraaien.

Vigil | 04-06-10 | 11:31

@BlindeKip | 04-06-10 | 11:27
Moeilijk he, een naam verzinnen.
*drukt op !

kapotte_stofzuiger | 04-06-10 | 11:31

De tegenreactie hierop zal wel een hamas-kinderprogramma zijn, met een pinquin met een hoge stem die roept dat alle Joden deaud moeten.

Perineum | 04-06-10 | 11:31

Lachen!! Net zo,n lol als met de beelden van de terroristen die werden neergeschoten op dat schip.

c10 | 04-06-10 | 11:31

-weggejorist-

roverbaronambrose | 04-06-10 | 11:33

@kapotte stofzuiger 11:28

Okee (wink). Dacht er daarnet nog even aan die optie mee te nemen in m'n tegeltje maar moest hier halsoverkop de ramen sluiten daar de rotte eieren van de nagenoeg zonder uitzondering islamitische buurtkinderen als antwoord op het iets te hard draaien van deze witz reeds binnen begonnen te kletteren.

widtvoet ® | 04-06-10 | 11:35

Super leuk gedaan en hier zit natuurlijk ook wel een stuk waarheid in. Maar... laten we niet vergeten dat de Joden ook niet vies zijn van geweld. Wat zij daar uitvreten lusten de honden ook geen brood van.

Mike4fun | 04-06-10 | 11:35

-weggejorist-

znef | 04-06-10 | 11:35

Hahahahaha zooooooooo goed!

Evildutch | 04-06-10 | 11:36

@BlindeKip | 04-06-10 | 11:27
Het wordt hier een kippenhok.

blinde kip | 04-06-10 | 11:36

-weggejorist-

Rechts Handig | 04-06-10 | 11:37

@ SAS, doe eens googlen naar waar de meeste dikke kids wonen.

Juist GAZA staat bijna bovenaan.

Winston1 | 04-06-10 | 11:37

Geniaal, Pallywood in één liedje verwoord! :D

ROGL | 04-06-10 | 11:37

Helemaal niet grappig. Dat je de mensenrechten aan je laars lapt is al vér over de schreef, maar dit is gewoon smakeloos. Israel is vanaf het begin af aan de slimste van de twee geweest, maar echt slim, doordacht en subtiel stelt het land zich niet op. Je als een wilde pitbull gedragen tegen al je buurlanden heeft gewoon niet zo veel zin, ook zijn het intens domme moslimzandmensen.

keeskwal | 04-06-10 | 11:37

Alles past in de plannen....
Rothschild's 25 Point Plan For World Domination
"In 1770, Mayer Amschel Rothschild married Gutta Schnapper. In that same year, he retained Jewish-born, Adam Weishaupt, an apostate Jesuit-trained professor of canon law, to revise and modernize Illuminism, the worship of Satan, with the objective of world domination and the imposition of the Luciferian ideology “upon what would remain of the human race” after a final orchestrated social-cataclysm. In 1773, Mayer summoned twelve wealthy men to Frankfort and asked them to pool their resources, then presented the 25-point plan that would enable them to gain control of the wealth, natural resources and manpower of the entire world.

Those 25 points are:

1. Use violence and terrorism rather than academic discussions.

2. Preach “Liberalism” to usurp political power.

3. Initiate class warfare.

4. Politicians must be cunning and deceptive – any moral code leaves a politician vulnerable.

En de rest leest u zelf maar: nationalisttruth1.blogspot.com...

Bos Hout | 04-06-10 | 11:39

Michael draait zich om in zijn graf en lacht zich dood!

denoorman | 04-06-10 | 11:39

@widtvoet ® | 04-06-10 | 11:35
*gniffelt*
Nog even ter illustratie (ben ik nou echt de enige die 'windvaan' heeft gelezen?):
www.spitsnieuws.nl...

kapotte_stofzuiger | 04-06-10 | 11:41

Zeer duidelijke boodschap in het filmpje die ik helemaal steun. Bijna alle media hier in Nederland hebben een sterk antisemitisch geluid en de geschiedenis leert ons wat dat heeft opgeleverd..

Snikkelhoofd | 04-06-10 | 11:41

He leuk, die zwitsalletjes met hun CAPS.

azijnseikerT | 04-06-10 | 11:43

De beste showmakers zijn de zoinisten . OM te kotsen dit soort grappen wanneer er 19 doden zijn gevallen.

Vreemd dat iedereen zo een bloedhekel krijgt aan die gasten.

splijtzwam | 04-06-10 | 11:44

Aggenebbish, schlemielig.

Superior Bastard | 04-06-10 | 11:44

In een woord: briljant.

koolteer | 04-06-10 | 11:45

Na eeuwenlange vervolging zijn de joden als een kat in het nauw. Wij westerlingen, die 6 miljoen stuks hebben vermoord, zijn de laatsten die een oordeel mogen vellen over de gekke sprongen in het midden-oosten. Over een tijdje is de olie trouwens op, waardoor dit hele gebied oninteressant zal worden.

Bakito | 04-06-10 | 11:45

leeeuk

kopje koffie voor u | 04-06-10 | 11:45

Nou ja leuk? Los van de Gaxa kwestie op zich is het al niet zo erg briljant. Beetje weinig orgineel.

Tevens is het duidelijk een stukje propaganda van Israel.
Je kan wel leuk mensen met stokken laten zien die arme soldaten slaan, maar die soldaten aan die touwen kwamen toch ook niet met een bosje bloemen? Ze kregen klop..tja ..moet je je beter voorbereiden.
Je kan wel constateren dat de commando raids van Israel niet meer zijn wat het geweest is. Dat was vroeger toch wel wat professioneler.

kattenmepper | 04-06-10 | 11:45

bwahaha | 04-06-10 | 11:22

De Nederlandse marine doet niet anders in de golf van Aden, en die zijn niet eens in de buurt van hun eigen land ÉN nemen niet eerst radiocontact op met de boot.
Als soeverein land heb je al het recht om een schip te controleren dat op weg is naar je land.
Misschien de eigen Pavlov-reactie maar eens onder controle houden, eh ;-)?

White_Tiger | 04-06-10 | 11:46

Ik vind het een fantastisch filmpje en super goede tekst, met vreedzame achtergrond beelden.
Ik miste alleen nog als leadzangeres, die islam hoer van een Duisenberg.

titan01 | 04-06-10 | 11:46

@Bos Hout | 04-06-10 | 11:39
Psychische hulp nodig? nl.wikipedia.org...

rara | 04-06-10 | 11:46

Lol @ filmpje :)
En dat bij weer een 11:11 topic..

StevyStarlight | 04-06-10 | 11:47

Bakito | 04-06-10 | 11:45
Flikker toch op man. Wij westerlingen? Niemand van de huidige generatie kan verantwoordelijk worden gehouden voor de holocaust, al willen de joden ons graag anders doen geloven.

Superior Bastard | 04-06-10 | 11:47

@ Yoast92 | 04-06-10 | 11:27

Kijk daar wordt in nou moe van, de burgers in gaza zijn net zo slachtoffers als de burgers in Israel en Nederland, Zij kiezenvoor Hamas en alles dat dat met zich meebrengt.. Dus slachtoffers zijn ze beslist NIET.

poli | 04-06-10 | 11:48

Sas | 04-06-10 | 11:20
ga jij eens lekker je familie terroristjes helpen daarzo,rot op..

OSS4ever | 04-06-10 | 11:48

@Sas 11:20
Wat is "propoganda"?
En waarom juden ipv joden?
*Sas de necromedaille toewerpt*

necrosis | 04-06-10 | 11:48

Weet je, ooit was ik best pro Israel maar de laatste jaren laat men zich daar toch wel van een behoorlijk nare kant zien. Ja ik weet het, haatbaarden met bomvesten
Maar als je gewoon het land inpikt van een normale Palestijnse boer op basis van een of ander papier uit 1000 voor christus, je de boer zijn huis gaat bewonen. En als hij protesteert de politie hem ritueel neerknuppelt .... ja dan ben je net zo slecht bezig als je tegenstanders, en op marginaal beter dan je voormalige vervolgers in WOII

kattenmepper | 04-06-10 | 11:49

bwahaha | 04-06-10 | 11:22
Hoe vaak, nee echt, hoe vaak moet er nog gezegd worden dat het legaal was volgens het internationaal recht op zee, dat Israël die schepen heeft geënterd?
Ongelooflijk, heeft u nou zulke oogkleppen op? Ga eens zoeken naar UNCLOS, of andere aanverwante documenten, in plaats van heel hard anderen na te praten.

Heau even | 04-06-10 | 11:49

Superior Bastard | 04-06-10 | 11:47
De gevolgen van genocide werken nog generaties lang door. Bij de slachtoffers althans. De daders zijn het bij de eerste beste voetbalinterland al weer vergeten.

Bakito | 04-06-10 | 11:49

Bakito | 04-06-10 | 11:45
Ik heb geen 6 miljoen mensen vermoord. Jij ook niet. Er zijn in Duitsland verschrikkelijk veel mensen doodgegaan, zoveel is wel waar.

Bos Hout | 04-06-10 | 11:51

@chranis | 04-06-10 | 11:31
“These were without a doubt terrorists. I could see the murderous rage in their eyes and that they were coming to kill us.”
Deze commando heeft blijkbaar vaker met dit soort tuig te maken gehad,dit is precies wat getuigen/slachtoffers van aanslagen wereldwijd verklaren als ze het kunnen navertellen.

c10 | 04-06-10 | 11:52

roflol.

Met arabieren kun je lagguh.

zovoklets | 04-06-10 | 11:52

Dikkel lol. Ik heb mijn penis uit mijn pantalon gelachen. En als ik denk aan de bloeddruk van de arabieren- en terroristenknuffelaars moet ik helemaal aan het zuurstof.

vetkleppert | 04-06-10 | 11:53

met arnonda grunberg vanaf 1.57

hetluis | 04-06-10 | 11:53

Ja hahaha, ondertussen zijn er aan beide kanten mensen dood. Hebben ze in gaza nog steeds geen nagels om aan hun kont te krabben en gaat dit conflict nog wel even verder. En zijn er morgen weer wat extra Palestijnse kindjes van plan om Israelische bussen te gaan opblazen. Applaus hoor, goed gedaan.

Plofkip | 04-06-10 | 11:54

@BlindeKip 11:27

Extragratis tip: kies een nieuwe nick. Staat volgens mij niet als zodanig in de Huisregels maar aan nickjatters heeft Joris doorgaans een broertje dood. Evenals veel reaguurders dat hebben. Te meer wanneer je er één kiert van een doorgaans gewaardeerde en wat oudere poep. Per ongeluk of niet, zou 'm maar gewoon veranderen.

widtvoet ® | 04-06-10 | 11:54

getver om te kotsen! Kan het niet eens afkijken, tot zover mijn brunch!

truusch | 04-06-10 | 11:54

Nou lache..

Geef mij zangeres Manita maar!

keizer_frits | 04-06-10 | 11:54

@AzijnseikerT 11:43
Die krijgen dan ook allemaal een welkomstgeschenk van mij, de necromedaille!
*grinnikT*

necrosis | 04-06-10 | 11:55

Briljant. Erdogan eat that...

Thoth | 04-06-10 | 11:55

Zeer foute charmeoffensief van de joden. FAIL.

Pinocchio | 04-06-10 | 11:56

bwahaha | 04-06-10 | 11:22
Als marine schepen aanhouden waarvan je redelijke wijze mag aannemen dat ze contrabande vervoeren is zo legaal als wat.
De wet gebied zelfs dat je die inspecteurs aan boord moet laten zonder ze te molesteren.
-
Verwacht van Israël maar dat ze de volgende keer met doorgeladen wapens aan boord gaan en iedere Palestijn of Palestijnen-slaafje met een grote bek direct omleggen.

Moi2 | 04-06-10 | 11:56

Her was helemaal niet legaal. Er komt daarom ook een onderzoek. De zionistische moordstaat valt gewoon eindelijk eens door de mand.

splijtzwam | 04-06-10 | 11:58

Zeer foute charmeoffensief van de joden. FAIL.

Pinocchio | 04-06-10 | 11:56
Dit is geen charmeoffensief maar humor. Weliswaar enigzins ruwe, ongepolijste humor, maar toch: humor

propper1000 | 04-06-10 | 11:59

Proest.

winterpeen | 04-06-10 | 11:59

Splijtzwam mag wat mij betreft ook opdonderen naar maroc.nl

Pel de pinda | 04-06-10 | 11:59

De Israelische propagandamachine draait weer op volle toeren.
Wel vreemd eigenlijk om te zien dat die "lynchbende" op dat schip de israelieten "aanvalt" met stokken en staven terwijl ze zich op een schip volgeladen met wapens bevinden.

Andreas B. | 04-06-10 | 11:59

Ja, op niet-Israelies kun je schieten, je kunt ze vertrappen en je kunt er achteraf zonder bezwaar grappen over maken. De boodschap was al duidelijk.

mokum4all | 04-06-10 | 11:59

-weggejorist-

zovoklets | 04-06-10 | 11:59

If you want to go fast; go alone
If you want to go far; go together

Je Verzint Het Niet | 04-06-10 | 12:00

@bwahaha | 04-06-10 | 11:22,
hoezo niet?
De Nederlandse marine entert ook pritaten scheepjes in de Indische oceaan hoor,
en dan staat iedereen te klappen en te juichen.
Je meet met twee maten broeder.

vander F | 04-06-10 | 12:01

@zovoklets | 04-06-10 | 11:59
Niet leuk.
Filmpje: wel leuk. Ik ben voor Israël. Als er in dit conflict al een zijde te kiezen valt.....

Boer in 020 | 04-06-10 | 12:01

pritaten?

*proest*

vander F | 04-06-10 | 12:01

dit was gewoon uitlokking met voorbedachterade,schaam me kapot voor die nederlandse krakert die ook wel eens even dacht de hele wereld te kunnen veranderen,.opsluiten dat wijf,en die 1 armige vriend van ik geef vrouwen geen hand,.,.ff andere arm eraf,.stelletje vrede's helden,.oproerkraaiers,onruststokers gevaarlijk volk,.das een betere benaming voor die geitenneukers

OSS4ever | 04-06-10 | 12:02

Het is nog steeds niet duidelijk wat er nu precies op die schepen gebeurd is. Eerst moeten alle feiten op tafel komen. Voor die tijd moeten alle jodenhaters hun mondje dichthouden.

wilmeister | 04-06-10 | 12:03

splijtzwam | 04-06-10 | 11:58
Ja, de actie van het Israelische leger was slecht voorbereid.
En ja, de actie was legaal.
En Nee, een vreedzame aktie is moeilijk te combineren met het, van de voren voorbereid, proberen soldaten te molesteren

propper1000 | 04-06-10 | 12:03

@widtvoet ®11:54
Je hebt gelijk, we hebben nu BlindeKip, Blinde Kip, plofkip, kudtkip, kipz0r....
Het lijkt wel een kippenhok.
Had jij overigens vorig jaar geen last met een bijna-nickgenoot (Witdvoet,oid)?

necrosis | 04-06-10 | 12:03

Maajkol is toch dood?

Zeldzame Zaadstengel | 04-06-10 | 12:04

@Plofkip | 04-06-10 | 11:54
Die kindjes die zich willen opblazen blijf je zowiezo houden hoor,dat zit bij die lui nou eenmaal in het bloed.
growabrain.typepad.com...
Dit was van ver voor dit incident.

c10 | 04-06-10 | 12:04

"The truth will never find its way to your tv". En dan al die vage footage laten zien die erop zou moeten duiden dat Israël compleet onschuldig is. Pot verwijt ketel lijkt mij.

Disneyland | 04-06-10 | 12:05

Stelletje debielen Joden! Opzouten met die gasten. Terug naar Egypte met die zooi. Ze hebben in Palastina geen reet te zoeken!

Kruiddamp | 04-06-10 | 12:05

Joden hebben dus wél humor. Moslims reageren met bommen. Say no more.

Boer in 020 | 04-06-10 | 12:05

@ zovoklets | 04-06-10 | 11:59
Ai, ai, ai.... volgens mij hebben de Joden geen probleem... maar u doelt op?

Zeldzame Zaadstengel | 04-06-10 | 12:06

zovoklets | 04-06-10 | 11:59
Zovoklets stelt de enig juiste vraag. Wie lost dit op. Wie het boek van Joris Luyendijk, "het zijn net mensen"heeft gelezen, weet dat dit niet eenvoudig is. De beide kampen zijn feitelijk in oorlog. BEIDE partijen manipuleren het nieuws dus per definitie.

propper1000 | 04-06-10 | 12:06

Erg leuk stukje in The Guardian eergisteren. "Omdat Israël manisch dit soort operaties verdedigt tegen heug en meug kunnen de betrokken incompetente militairen en politici gewoon blijven zitten".
Al vanaf 1982 (Sabra en Chatila) hebben ze in Tel Aviv elk gevoel voor verhoudingen verloren.
Hebben ze daar PR-consultants?!
I say: Jack en Melissa: onmiddellijk afreizen!!
P.S.: "Geert Wilders loopt de Israëlische ambassade in en uit!" (quote VK vorig jaar). Is onze Geert een Mossad-agent? Ik vraag het U af. Ies relevant!

Prlwytzkofsky | 04-06-10 | 12:06

AMSTERDAM - Organisatoren van het pro-Palestijnse hulpkonvooi dat sinds dinsdag onderweg is naar de Gazastrook, zijn het contact met de opvarenden van het schip de Rachel Corrie vrijdag verloren.
-
tuurlijk jongens.. straks niet janken he

nachtschilder | 04-06-10 | 12:08

hehehe. +1. en als extraatje gaat den humorloze haatbaard hier weer lekker van over de rooie.

wolfje23 | 04-06-10 | 12:08

propper1000 | 04-06-10 | 12:06

tnx propper.
Jij leest zonder emotie ;-)

zovoklets | 04-06-10 | 12:09

@zovoklets 11:59
Het jodenprObleem?
Zit jij wel op de goede site?

necrosis | 04-06-10 | 12:09

Ik zag een tijdje geleden een reportage over de joodse kolonisten die op bezet gebied dorpjes en land inpikten. Een groter soort van kudtvolk kan ik me niet indenken.

kneuterzak | 04-06-10 | 12:10

@zovoklets 12:09
Jij schrijft zonder taal/ tikplankbeheersing;-)

necrosis | 04-06-10 | 12:10

necrosis | 04-06-10 | 12:09

Okay.

Is er dan niemand die een toaaloplossing voor het arabierenprobleem kan bedenken?

zovoklets | 04-06-10 | 12:12

Ere wie ere toekomt...dit grandioze stukje cabaret is al d.m.v. een link door Elder van Z op één van laatste Israel-topics geplaatst...die van het Joods Wereld Congres.
Een juweeltje..met als basis een prachtig nummer......schitterende relativeringen...geweldig goed uitgevoerd...een genot om naar te kijken en te luisteren....en dat beetje propaganda wat er van uit gaat,neem ik graag voorlief

pielewaaier | 04-06-10 | 12:12

@ kneuterzak | 04-06-10 | 12:10
Inpikken van dorpjes en en land inpikken op bezet gebied? Van wie pikten zij dit dan af? Niet van de Palestijnen dan, het land is inmiddels al bezet volgens uw schrijven. Ben benieuwd....

Zeldzame Zaadstengel | 04-06-10 | 12:12

necrosis | 04-06-10 | 12:10

Dat klopt. En daar is een reden voor.
Sommige mensen raken vingers kwijt in de loop van hun leven.

zovoklets | 04-06-10 | 12:13

Hoop dat ze in Brussel/Straatsburg en bij de VN dit filmpje ook zien. Israël is het enige geciviliseerde land in het Midden-Oosten dat vecht voor lijfsbehoud. Helaas is daar geweld voor nodig en dat zal waarschijnlijk ook altijd wel zo blijven.

Watunflater | 04-06-10 | 12:15

*Jeroen Paauw mode* Prit, denk je dat je over 5 jaar nog leeft?

LekkahNeukeNieBetale | 04-06-10 | 12:15

kneuterzak | 04-06-10 | 12:10
Kijk, dit is nu een weloverwogen, gefundeerde mening, op basis van factfinding ook!
Knap om op basis van rapportage op tv zulke stevige uitspraken te doen.
Hoor en wederhoor?
Wie heeft de rapportage gemaakt?
is de info juist/in de juiste kaders geplaatst?
Nadenken voor het neerplempen van comments?

propper1000 | 04-06-10 | 12:15

Fucking hilarious :) Israel +1
Erg leuk om te zien hoe de haatbaarden en hun Nederlandse handlers van de SP, GL en flink deel van de PvdA over de zeik gaan.
Jammer dat ik moet werken anders was ik wel even naar de demonstraties gegaan vandaag om even de vijanden van de beschaving in de ogen te kijken.

Flashheart | 04-06-10 | 12:15

2de konvooi verdwenen, mv Rachel Corrie, wat 1.800 ton meet met 12.000 ton goederen aan boord, ( lijkt me heel knap, trouwens ), getorpedeerd?
www.nu.nl...

gentle giant | 04-06-10 | 12:15

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 12:16

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 12:18

@ gentle giant | 04-06-10 | 12:15
Er staat CONTACT verloren..... boot is hoogstwaarschijnlijk niet in de Bermuda driehoek.

Zeldzame Zaadstengel | 04-06-10 | 12:18

zovoklets | 04-06-10 | 11:59

Daar zijn in de loop van de geschiedenis al veel mensen druk mee bezig geweest, maar blijkbaar is er iets waardoor het niet lukt.
Van de laatste persoon die het grootschalig aanpakte rest alleen nog een stuk gebit ergens in Moskou. (en zelfs dat is twijfelachtig)

De VN hebben ooit Trans-Jordanië aan de Joden als thuisland toegewezen, dat hebben de Engelsen verkloot en daarna is het nooit meer goed gekomen.

Eppo | 04-06-10 | 12:19

@kneuterzak 12:10
Jij hebt zeker de beelden niet gezien van het Israëlische leger die illegale nederzettingen van joodse kolonisten hebben ontruimt en platgegooid?
Israël probeerde de Palestijnen namelijk tegemoed te komen en het vredesproces op gang te houden.

necrosis | 04-06-10 | 12:20

lol+lol=hihi! Support the non-moslims worldwide, they (will) need it!

ikker | 04-06-10 | 12:21

@Zeldzame Zaadstengel | 04-06-10 | 12:18, het zou natuurlijk een Joods complot kunnen zijn, de Bermuda driehoek verplaatsen!

gentle giant | 04-06-10 | 12:21

Het Midden-Oosten conflict is uiterst vermoeiend... Als we nou afspreken dat we er niet meer over praten - totdat daar eindelijk de vrede uitbreekt!?
De propaganda en explosies van krankzinnig geweld van beide zijden is uiterst voorspelbaar geworden - en bijna per definitie geen nieuws.
Je zou bijna misantroop worden - maar bedenk: zelfs in Noord-Ierland is ooit de vrede uitgebroken ;D.
Hope springs eternal. We horen het! In de tussentijd: gewoon doorlopen mensen!

Prlwytzkofsky | 04-06-10 | 12:22

wat een trieste bedoeling

misti | 04-06-10 | 12:22

Een hopeloos conflict gekaapt door religieuze malloten aan beide zijden. Een ideale broedplaats voor allerlei terroristisch gespuis. En dat is ook zeker Israël aan te rekenen. Ik denk dat als ik elke dag vernederd word door 18-jarige IDF-meisjes bij roadblocks ook op een gegeven moment ook de wapens zou willen oppakken.
Filmpje is hard, maar heeft een punt. De directe eenzijdige veroordeling van Israël door de wereld na het voorval was tenenkrommend.

Flodder | 04-06-10 | 12:23

"I could see the murderous rage in their eyes" Komt me bekend voor.. ook ik zie dat in de ogen van veel islamieten als ik ze tegen kom..

www.jpost.com...

Kondor | 04-06-10 | 12:23

De welles-nietes reaguurdertjes die graag laten zien dat ze van de hoed en de rand weten in het conflict om een stukje woestijn waar ze nog niet dood gevonden willen worden, moeten eens even een stapje terugnemen en niet zo serieus kijken naar dit filmpje. Dát is namelijk de echte humor: dat je een gigantisch uitzichtloze zaak op zo'n gruwelijke manier in de zeik neemt. Niet wat de tekst is, en of het pro-wie of anti-wat is. Het drijft de spot met het burenruzietje door het te vergelijken met een écht probleem als enorme hongersnood waar aantallen mensen betrokken bij waren waar dit gekloot letterlijk gerommel in de marge is. Het stelt het opkloppen van een totaal oninteressant conflict aan de kaak, en de hypocrisie van iedereen die vervolgens stelling neemt alsof z'n eigen voortuintje wordt belaagd door mortiergranaten, kogels en dynamiet.

daniel37 | 04-06-10 | 12:23

Kondor | 04-06-10 | 12:16
Sjonge, als zelfs Jihad TV de Israelische lezing op hoofdpunten steunt wordt het geschreeuw van de pro-Hamas lobby wel erg leeg.
Veel uitstekende coverage trouwens van burger M-O journalist Michael Totten: www.michaeltotten.com...

Flashheart | 04-06-10 | 12:23

Geenstijl moet zich schamen om Jodenpropaganda toe te laten op deze website! Ik herinner me nog een artikel op Geenstijl.tv waar Rutger zei dat we bij Geenstijl moesten zijn als we ''de waarheid en alleen de waarheid'' wilden. Nou dat is hier absoluut niet het geval. Achja.....ze zeggen het zelf in hun "lied": "The truth will never find its way to your tv"...

zalmooibakwezeh | 04-06-10 | 12:24

Mwooehahaha. Briljant. Steek die maar in je zak zuur stuk linkschmensch.

Fred667 | 04-06-10 | 12:24

Sublieme en ludieke actie!
Is deze groep te boeken voor optredens?

Ahasveros | 04-06-10 | 12:25

@necrosis 12:03

Yep hoewel last een groot woord is maar een beetje vervelend had het eventueel best kunnen worden (lees bv. niet zelden ook zélf gerust over kleine spelvauten etc. van anderen en mezelf heen en merk ze pas op wanneer die en geen deze in een extra tegeltje korrigeren of aankaarten). Verder moeten mensen vooral doen wat ze niet laten kunnen en voor de oplettende reaguurder was het snel helder. Wel matig was dat die nono zich mi. redelijk bewust voor ondergetekende uitgaf en dat met klaarblijkelijk wat *kuch* nare intenties. Vond het dan ook uiterst plezierig dat een aantal medereaguurders al vrij rap eea. in de smiezen hadden en in de panelen gooiden. De rest is geschiedenis.

widtvoet ® | 04-06-10 | 12:26

Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 12:16
Jammer. Arrogante, vooringenomen reacties, die bovendien niet ingaan op de boodschap van de ander , dragen weinig bij.

propper1000 | 04-06-10 | 12:27

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 12:29

zalmooibakwezeh | 04-06-10 | 12:24
Velen kunnen de waarheid niet aan.

Watunflater | 04-06-10 | 12:29

Hamas mother Theresa? Yeah Right. En Wilders zeker moslim..?
Goeie actie van die joden

ghettogangstah | 04-06-10 | 12:29

@ gentle giant | 04-06-10 | 12:21
LOL! Zit Job hier achter?

Zeldzame Zaadstengel | 04-06-10 | 12:29

Kondor | 04-06-10 | 12:23

Zie je het ook in zijn ogen? 4 kogels in ZIJN HOOFD!!! en een paar in zijn lichaam, 19 jaar pas, was hij de leider van de "lynchbende"? www.hurriyet.com.tr...

Video is zo lachwekkend dat het humor is inderdaad. Ach nog een paar jaar te gaan en de V.S. heeft niets te zeggen in de wereld, ik vraag me dan af wie Pisrael telkens gaat verdedigen? China? India? Mother Russia? Brazilie? Japan?

SimonPhoenix | 04-06-10 | 12:32

Ahasveros | 04-06-10 | 12:25

Ja die zijn zeker te boeken. 50 sjegel per avond. Je mag ze ook pijpen dan is het gratis! Je moet wel ene Jood wel vertellen dat die met een Jordaans sjaaltje staat te zingen in plaatst van een palestijns kopvod!

Kruiddamp | 04-06-10 | 12:32

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 12:34

Heerlijk !!!! Niet alleen het filmpje, maar vooral al die reaguurders hier die 'weten' hoe het allemaal zit. Twee weken geleden zat ik nog in Tel Aviv. Toen de Israëlisch die muur om Gaza heen zette kwam ook de hele wereld over hen heen. Feit is wel dat sindsdien men geen last meer heet van PLO opblaaspoppen binnen de grenzen. Toeval ???... dat geloof ik niet. Nu in dit geval, weer de haatbaarden en aanverwante artikelen (waarvan veel reaguurders hierboven) schreeuwen moord-en-brand over de 'rechten van de burger'... Als je jezelf bewapend met 'stun-granades' en brandbommen degradeer je JEZELF tot strijder en ben je burger af ! Daarnaast hadden de Israëlisch zowel de organisatie van dit transport als de Turkse regering gewaarschuwd om niet de blokkade te doorbreken. Probeer je dit dan wel, mag je op de (in-en-in-trieste) blaren zitten. Ik wijd de schuld van de doden meer aan de organisatie van dit konvooi dan aan de Israëlische soldaten. Zoek de historie van Palestina eens op van voor 1948 om de oorsprong van het Palestijnse volk te achterhalen. Het was een niemandsland waar alle criminelen van de omliggende staten naartoe verbannen werden. Combineer dit met de herkomst van de Israëlisch en je weet dat het een kolere-zooi word. Wie is goed? Wie is fout ? ik weet het niet. Maar ik weet wél dat de Israëlische mensen door de jaren geleerd hebben geen shit van -wie dan ook- te nemen en acties vanaf de Palestijnse kant direkt, en hard, de kop in te timmeren anders kost het levens aan de Israëlische kant. Zo ook hier. Ken uw geschiedenis en de gebeurtenissen zullen duidelijk zijn.
Ps wij sliepen in dit Hotel : en.wikipedia.org...
(Om maar even één van de 'leerlessen' te laten zien van de Israëliërs met betrekking tot de palestijnen)

AgressiefRood | 04-06-10 | 12:34

Wat er ook geprobeerd wordt in die regio, het komt nooit goed. Dit is een grote propaganda stunt voor Gaza geweest. De israelis doen waar ze zin in hebben, hebben peop aan iedereen en dat wisten die hulpkonvooien van te voren. Dat er doden vallen komt Hamas goed uit. Niet slim van Israel om het zo aan te pakken.

Sas, praat ff normaal

hubiex dk | 04-06-10 | 12:35

Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 12:34
Nou vooruit dan. Ondanks je opgewonden toon toch maar even antwoorden.
Joris is arabist, spreekt zijn talen, heeft met zijn laarzern in de modder/ het zand van het midden oosten gestaan.
Desalniettemin: het is zijn mening over de situatie ter plekke. In die zin heb ik het ook beschouwd, als welkome aanvulling op tal van publicaties die minder neutraal van toon zijn.
Wanneer mensen onmiddelijk hun oordeel klaar hebben ( en jij maakt je daar ook aantoonbaar schuldig aan) is dat dodelijk voor een goede discussie.

propper1000 | 04-06-10 | 12:39

Geweldig filmpje !! De wereld roept eerst schande, en wanneer er dan beelden komen die tonen dat Israel helemaal niet de the bad guy is horen we de wereld niet meer. Das gek.... De SP en Gretta blijven hoe dan ook geloven in hun eigen leugen.
עַם יִשְׂרָאֵל חַי

JSD75 | 04-06-10 | 12:48

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 12:49

@SimonPhoenix | 04-06-10 | 12:32 , tja die terroristen worden steeds jonger. Ook wel een beetje kinderachtig om een een foto te plaatsen waarop hij jonger is dan zijn huidige leeftijd. Maar dit 'kind' zal ook waarschijlijk de verkeerde mensen zijn tegen gekomen(bepaalde imams) die hem hebben opgeladen met allemaal islamitische vuiligheid waardoor ook hij is gaan radicaliseren. Maar ja 4 kogels is wel wat veel.. eentje was genoeg geweest.. maar ik was er niet bij.. dus kan daar niet over oordelen. Je zal er maar staan als soldaat en je wordt van alle kanten aangevallen door hordes barabren met messen, knuppels, etc.. en zelfs afgepakte pistolen. Ik zou ook schieten als het moet.

Kondor | 04-06-10 | 12:50

Geweldig +100. Israëliërs hebben humor, ze hadden natuurlijk ook vlaggen kunnen verbranden, op straat gaan en dan zinloos schreeuwen. Moslims kunnen lynchen maar zoals van een geciviliseerde gemeenschap wordt verwacht pakken ze het op een vreedzame wijze aan. Nogmaals +100.


Vindt je het gek dat geen mens een moslim serieus neemt. Liegen, bedriegen en na-apen is een kunst die zij zeer goed beheersen, eigenlijk is dat de enige kunst die zij beheersen. En toch vind ik het raar dat mensen die de islam aanhangen, liever als 2de rangsburgers behandeld willen worden dan dat ze integreren.

Haragha | 04-06-10 | 12:53

Kunnen ze daar geen (Arabische) thee gaan drinken met een Jode(n)koek?

ikker | 04-06-10 | 12:53

Erg leuk hoor! Jammer van die vrouw met die bril.. Wat een oggel

qerstman | 04-06-10 | 12:55

Wie het boek (...) bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla (...) deze kwestie.

Abd-el Naffar | 04-06-10 | 12:16
--------------------------------
Als ome Geert aan de macht komt, gaan we die "mede mensen" hier net zo hard aanpakken =)

Het doet me goed, dat tenminste 1 land in de wereld zich niet laat manipuleren door de Moslims en met keiharde hand laat zien dat ze niet met zich latten sollen.
Noch thans heeft elk land het moeten afleggen tegen de Israëlieten en dat beseffen ze in die Arabische/Moslimlanden heel goed.. (thumbs up)

Principaute | 04-06-10 | 12:57

Geweldig!

Rechtsspraak | 04-06-10 | 13:00

Wekelijk smijten Saoedische prinsen tientallen miljoenen euro's stuk in de casino's van Marbella en Zuid Frankrijk . In plaats van scholen , universiteiten , ziekenhuizen en infrastructuur voor hun broeders te realiseren in Gaza financieren ze liever de bouw van moskeeën in West Europa. De puissantrijke Saoedi's hebben er nl. baat bij om het vuur smeulend te houden tussen Israël en Palestina en zo de eigen mensen af te leiden van hun eigen exuberante levensstijl.

Jan Boule | 04-06-10 | 13:00

zalmooibakwezeh
hahaha,geiteneuker,.iss alleeen moslimmens kan spreek waarhijd????ga maar lekkuh helpuh hakkebar,.ze zullen je daar met openarmen ontvangen!!!gaat heen!!!

OSS4ever | 04-06-10 | 13:05

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 13:07

Welke Nederlandse cabaretier/journalist durft een dergelijke
trefzekere variant op We are the World
te zingen?
=retorische vraag.

noly | 04-06-10 | 13:08

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 13:08

Ben benieuwd wat er binnekort gaat gebeuren. BBCworld meldde dat er opnieuw een boot op weg is gegaan om te proberen de blokkade te doorbreken. Ditmaal zou het een Iers schip betreffen, de Rachel Cory (?). Israel heeft laten weten ook dit schip de toegang te zullen weigeren. Waarschijnlijk zal het er ditmaal iets beschaafder aan toegaan. Voor zover ik weet zitten er dit keer geen zwarte baarden tussen.

De narrige kabouter | 04-06-10 | 13:09

Zo geweldig is het nou ook weer niet.

Henry | 04-06-10 | 13:12

noly | 04-06-10 | 13:08
wat iss dat??bedreiging???of wil je ff laten zien hoe laf sommige nl''rs al tegenover deze profiteurs,uitvreters,geitenneukers,loverboys,ouwewijvenverkrachters,werklozen,overvallers enz enz staan???ik denk hans teeuwen,.en theo maas ,.tja brabo's hey

OSS4ever | 04-06-10 | 13:13

@Principaute | 04-06-10 | 12:57
Ik begrijp je allergische reactie, deze is echter misplaatst, gebaseerd op een onjuiste vooronderstelling, gevoed door onwetendheid en intellectuele luiheid.

Abd-el Naffar | 04-06-10 | 13:07
-----------------------
Aan een allergische reactie kan je niets doen, deze is aangeboren en is derhalve nooit misplaats.. Dus mocht je wijsheden van de koude grond willen deponeren, gebruik dan wel de juiste woorden, zodat je zelf niet je eigen argumenten onderuit haalt.

Principaute | 04-06-10 | 13:14

Briljant!

dubbert | 04-06-10 | 13:16

Welke Nederlandse cabaretier/journalist durft een dergelijke
trefzekere variant op We are the World
te zingen?
=retorische vraag.

noly | 04-06-10 | 13:08
------------------
Ondanks dat "ie" retorisch is.. toch het volgende;

In NL eindig je dan met een mes in je borst, incl. briefje met verwenzingen naar zowel jezelf als anderen, schuin tegenover het Oosterpark.

Principaute | 04-06-10 | 13:16

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 13:19

Grappig hoor! Dus niet.

1234567 | 04-06-10 | 13:19

@G-Unite & Joris
Doe eens OSS4ever een permaban geven. Onzin uitkramen in een eigen brabbeltaaltje is toch verboten? Tevens wordt het niveau door de puber naar beneden gehaald.
www.geenstijl.nl...

Haragha | 04-06-10 | 13:21

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 13:23

@Jan Boule | 04-06-10 | 13:00
Je vergeet egypte te noemen. Smokkeltunnels uitroken met gifgas wordt wereldwijk geaccepteerd omdat het maar egyptenaren zijn. Zouden het de Isrealiers zijn dan stond de wereld op zijn kop.

Haragha | 04-06-10 | 13:24

-weggejorist-

OSS4ever | 04-06-10 | 13:27

Zolang de gemiddelde Palestijn vind dat de enige goede jood een dode of zwemmende jood is, blijf ik Israel en het IDF mijn warme steun toezeggen.
Is dat dom? De geschiedenis leert ons dat dat niet dom is...

SoundE | 04-06-10 | 13:28

@Principaute | 04-06-10 | 13:14
Ik ben trouwens zelf ook allergisch voor baardapen, laten we er geen semantische discussie van maken.

Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 13:23
--------------
Ik reageer totaal niet als een gebeten hond, maar ik probeer wel enige nuance aan te brengen in een post vol aannames.
Overigens is in mijn geval de allergie weldegelijk aangeboren ;)

Maar ter afsluiting;
"De vijand van mijn vijand, is mijn vriend.." =)

Principaute | 04-06-10 | 13:28

Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 12:49
goed advies.

propper1000 | 04-06-10 | 13:30

ik begrijp uw boodschap,.edog uw naam roept enkele vragen op?

OSS4ever | 04-06-10 | 13:31

@OSS4ever | 04-06-10 | 13:27
Het is "Sorry mijn edele heer" en niet "oh sorry uw edele heer".
Nederlands is niet echt je sterkste kant maar daar hebben de meeste mensen wel last van uit dat gebied.

Haragha | 04-06-10 | 13:33

sorry meneer,heb ik voor de rest van mijn dictee wel een voldoende???gaat fietsen mierenneuker,.oh allah doe ik het weer,.

OSS4ever | 04-06-10 | 13:36

Wat veel reaguurders niet weten is dat de eerste terroristische organisaties in het midden-oosten geleid werden door de founding fathers van Israel. nl.wikipedia.org...

Daarnaast heeft Israel de oprichting van Hamas eind jaren 80 gesteund, samen met de VS. Soortgelijk verhaal als de hulp van de CIA bij de oprtichting van Al-Qaeda.

Snap niet dat zo veel mensen en geenstijl hier de kant van Israel kiezen. De complexiteit van het "conflict" wordt onderschat.

moltisanti | 04-06-10 | 13:36

Schitterend! Heel goed gedaan, die video.
*we con the world neuriet*

Lewis Lewinsky | 04-06-10 | 13:38

daniel37 | 04-06-10 | 12:23
kan ik je pilletjes even lenen mogelijk ga ik ook zien wat jij ziet.

kattenmepper | 04-06-10 | 13:38

noly | 04-06-10 | 13:08
Op Hans Teeuwen na bijna niemand. Oh ja, De vliegende panters hebben in deze ook een poging gedaan. Helemaal afluisteren.

www.youtube.com...

La Vie En Rose | 04-06-10 | 13:39

moltisanti | 04-06-10 | 13:36
vroeger???????????toen hadden wij de v.o.c. menteliteit,.nu bezetten wij panden van een ander,en helpen de zielige 3e generatie terroristen,,,.ja en onze job steunt dat,.

OSS4ever | 04-06-10 | 13:41

@De narrige kabouter 13:09

Check de nu.nl link van widtvoet 12:02. Alle kontakt met de Rachel Corrie zou verloren zijn volgens een woordvoerder van "Free Gaza".

widtvoet ® | 04-06-10 | 13:41

anjameulenbelt.sp.nl...

En het is weer duidelijk dat anja helemaal niet geinteresseerd is in feiten, maar in eenzijdig nieuws..

O2Consumer | 04-06-10 | 13:42

Het is eindelijk eens wat anders dan al dat cabaret van een bepaalde signatuur dat we voortdurend moeten zien bij de VARA. Ik hoop dat we voortaan zoiets ook kunnen krijgen op Powned.

Marcus Porcius Cato | 04-06-10 | 13:50

Een hele sterke zin is: *The truth will never find its way to your tv*.
Helaas is dat zo. #kudtnos

Lewis Lewinsky | 04-06-10 | 13:51

Wat veel reaguurders niet weten is dat de eerste terroristische organisaties in het midden-oosten geleid werden door de founding fathers van Israel. nl.wikipedia.org...

Daarnaast heeft Israel de oprichting van Hamas eind jaren 80 gesteund, samen met de VS. Soortgelijk verhaal als de hulp van de CIA bij de oprtichting van Al-Qaeda.

Snap niet dat zo veel mensen en geenstijl hier de kant van Israel kiezen. De complexiteit van het "conflict" wordt onderschat.

moltisanti | 04-06-10 | 13:36
---------------

Ben je bekend met het gezegde;
"Het verstand komt met de jaren"
.
Daarnaast zijn er door de eeuwen heen wel meer "terroristische" daden geplegd.. zo is Jeruzalem ook onder de voet gelopen door -ik meen- de Tempeliers..

Principaute | 04-06-10 | 13:53

O2Consumer | 04-06-10 | 13:42
i rest my case your onner!!!!!soms zeggen beelden meer als woorden,.,en toevallig nu weer,.,.my ass vrede's acktivisten

OSS4ever | 04-06-10 | 13:55

@O2Consumer 13:42

Kan best gezellig worden daar in Den Haag deze namiddag: indymedia.nl... Zullen ze dat "Joden aan het gas!" liedje weer zingen met z'n allen? Weer wat vlaggetjes verbranden? Weer wat steentjes slingeren?


@Rutger

Jij zit dalijk rond een uur of vier, half vijf toch niet op één of ander terrasje naar lekkere wijven te kijken aub. he?

widtvoet ® | 04-06-10 | 14:02

@moltisanti | 04-06-10 | 13:36
Welke kant je ook kiest in het conflict, je moet toch toegeven dat men niet én de Mahatma Ghandi kan uithangen én met ijzeren staven op mensen kan inslaan. Het is het één of het ander. #logica
Aangezien de mohammedaanse actievoerders dit wel deden, is bewezen dat ze oplichters waren. #wederomlogica

Lewis Lewinsky | 04-06-10 | 14:06

Warm vandaag zeg. Zou Harry weer in pak gaan? Doet Gretta haar zwarte jurk weer aan? www.palestina-komitee.nl...

widtvoet ® | 04-06-10 | 14:13

@widtvoet ® | 04-06-10 | 14:13
Thnx maar ojee. Straks om zes uur stroomt het Museumplein vol met mohammedaanse haatbaarden.
*snel uitlegt om nu vast boodschappen in te slaan*

Lewis Lewinsky | 04-06-10 | 14:22

Saliant detail: Familie van gekidnapped soldaat Gilad Shalit had via de IDF aangeboden om aanleg rechten voor de flotilla te ruilen voor een teken van leven en brieven uitwisselen met hun zoon. Maar dat was natuurlijk NIET de bedoeling.

poli | 04-06-10 | 14:23

Weer interessante info over de "vredesactivisten" www.haaretz.com...

JSD75 | 04-06-10 | 14:24

@noly | 04-06-10 | 13:08
Hmm Hans Theeuwen, Theo Maassen, Guido wijers... Welke bedoelde je? Oh ja, ik hoorde ook nog ergens iets over de Vliegende Panters....

An die ARBEIT | 04-06-10 | 14:29

@Lewis Lewinsky | 04-06-10 | 14:06

Niet echt direct gerelateerd aan DIT onderwerp, maar het kan wel. Kijk naar wat de U.S inderdaad al sinds de 2e wereldoorlog doet, in zo'n beetje elke conflict: Aan de ene kant bepaalde organisaties steunen en ze even later weer als " the axis of evil " bestempelen. All for the good of the dollar ofcourse.

An die ARBEIT | 04-06-10 | 14:32

dt wordt lachen, herinnert zich cartoon met mohammed bij de shrik "zucht, ik heb volgers zonder humor"...

News Media | 04-06-10 | 14:34

@@Lewis Lewinsky | 04-06-10 | 14:06

Sorry, las net pas de rest, heeft er niks mee te maken :)

An die ARBEIT | 04-06-10 | 14:37

Na het zien van dit filmpje maar weer even snel wat zwart/wit beelden bekijken...

LekkahNeukeNieBetale | 04-06-10 | 14:37

An die ARBEIT | 04-06-10 | 14:29
Leuk is-tie hè, die van de vliegende panters?

La Vie En Rose | 04-06-10 | 14:45

Muzi | 04-06-10 | 11:17

Leg uit? Vreemde reactie...

elsenburg | 04-06-10 | 14:48

OSS4ever | 04-06-10 | 13:27


He maat, kun je aub even ophouden met al die strontirritante leestekens van je? Gebruik gewoon een punt, komma, uitroepteken of vraagteken alleenstaand, niet gevolgd door meerdere leestekens. Komt zo schreeuwerig en dom over.

elsenburg | 04-06-10 | 14:50

Je kan van alles zeggen over die Israëli's, maar humor hebben ze wel.

Zealot | 04-06-10 | 15:16

-weggejorist-

drs.belastingbetaler | 04-06-10 | 15:18

@La Vie En Rose | 04-06-10 | 14:45
Ja erg, maar ik kende 'em al ergens van. Wist dan ook niet dat 'ie van de panters was. Fijn dat ik je nog even gezien heb vandaag, ik ga nu namelijk nog even snel naar Uden en dan is het Olé Rosé op het terras.


Normaal drink ik liever witte, bier of Whiskey, maar zo heb ik tenminste nog een beetje het idee dat je bij me bent ;)


Palestijnen vinden dat trouwens maar niks hè, Rosé ;)

An die ARBEIT | 04-06-10 | 15:21

Leuk, moet Hamas ook doen als ze de vermoorde onschuld willen spelen nadat ze een Israëlische schoolbus opblazen.

Eek-A-Turk | 04-06-10 | 15:21

@Abd-el Ghaffar | 04-06-10 | 12:16
Als je 'Het zijn net mensen' goed leest, dan lees je eigenlijk dat geen enkel land in het Midden-Oosten en Noord-Afrika in staat is om een vrije democratie met goeie mensenrechten en een stabiele economie neer te zetten.

Op één land na dan.

Zealot | 04-06-10 | 15:22

boycot alle israelishe producten
producten met een barcode die 729......... beginnen gewoon niet kopen

FEYENOORD

ahmet2010 | 04-06-10 | 15:24

@drs.belastingbetaler | 04-06-10 | 15:18


Je bent geen haatbaard, ik bedoel, je predikt geen haat, neem ik aan?

An die ARBEIT | 04-06-10 | 15:25

@Eek-A-Turk | 04-06-10 | 15:21
Als alle passagiers van die bus toe hebben gegeven te willen sterven als martelaar en vervolgens de terrorist met ijzeren pijpen slaan als hij de bus betreed, dan heeft wel een beetje het recht om boem te doen.

Hoewel, waarom betreed hij volgeplakt met explosieven een bus?

Zealot | 04-06-10 | 15:25

@ahmet2010; alsje blieft niet doen.... ik zit net volop in het Israëlische druiven seizoen..... deze idioot moet ook een boterhammetje verdienen !!
Gewoon blijven kopen die handel !!!!

AgressiefRood | 04-06-10 | 15:31

moltisanti | 04-06-10 | 13:36
het conflict is niet zo zeer complex, het is gecreëerd. Tussen de beschrijving van mark twain in 1880 van het gebied als zijnde leeg en verlaten, de eerste oproepen vanaf het eerste zionistische congres in 1888 om naar het toenmalige palestina te trekken. De balflour verklaring in 1917, waarbij de engelsen de steun van de bankiers kregen in ruil voor het recht om de staat israel op te richten.
.
Palestina in die tijd omhelsde jordanie(later eerst trans-jordanie genoemd) de westbank, israel en de gaza. In 1923(door de volkerenbond, voorloper van de vn) werd dit gebied opgedeelt in 2 gebieden, trans-jordanie voor de islamieten en alles wat niet bij trans-jordanie hoorde zou worden overgedragen aan de joodse staat in wording. De engelsen hebben hun woord niet gehouden, hebben de immigratie van moslims naar dit gebied niet geremd, terwijl wel de immigratie van joden wel werd geremd. Daar ligt de kern van het conflict.
.
De israeliers staan overduidelijk in hun recht, het waren de engelsen en de volkerenbond die de situatie hebben gecreëerd dat de 'palestijnen' nu tussen het wal en het schip zitten. Kijk b.v. eens naar de definitie van een palestijnse vluchteling en de definitie van een vluchteling uit een willekeurig ander land.
.
De crisis is doelbewust gecreëerd en wordt doelbewust in stand gehouden.

repulse | 04-06-10 | 15:33

Oh en koop met name producten beginnend met een barcode van 729.

repulse | 04-06-10 | 15:35

Hiermee hadden ze het songfestival glansrijk gewonnen.

aquarius | 04-06-10 | 15:36

@repulse: AMEN !!! met jou kan ik tenmiste praten.. ;)

AgressiefRood | 04-06-10 | 15:47

@ repulse
Ga toch fietsen! Mooi Israelisch product: www.segalbikes.eu... Ik zeg doen!

Vindefin | 04-06-10 | 15:52

Ik ben niet dol op dadels, Israelisch of anders maar er gaan vanavond toch weer een paar doosjes in mijn mandje.

Flashheart | 04-06-10 | 15:55

@kattenmepper:

Alleen om je nick al zou ik geen antwoord moeten geven. Maar mijn pilletjes? Je bedoelt die helpen tegen allergie? Kan je zo krijgen bij elke drogist. Reactine, Allerfre, dat soort spul. Werkt prima, nooit meer last van prikkende ogen of een loopneus. Ben ook stukken minder vaak verkouden, zelfs H1N1 kreeg geen grip op me.

daniel37 | 04-06-10 | 15:58

ahmet2010 | 04-06-10 | 15:24
bedankt broeder,.ik ga dus JUIST produckten kopen die beginnen met barcode 729,.stemadvies???stem pvv

OSS4ever | 04-06-10 | 16:09

Ik boycot al jaren alle palestijnse producten. Helaas is hun enige exportproduct 'haat'.

White_Tiger | 04-06-10 | 16:11

Leuk, moet Hamas ook doen als ze de vermoorde onschuld willen spelen nadat ze een Israëlische schoolbus opblazen.
Eek-A-Turk | 04-06-10 | 15:21
kijk,de ware aard van het beestje komt weer boven,.thanks bro 9 juni pvv stemmen hey???

OSS4ever | 04-06-10 | 16:16

@OSS4ever | 04-06-10 | 16:09
Was jij gister niet gebanned? Zou je nu wel moeten worden wat mij betreft.


Niemand vroeg om een stemadvies! Een stem op de piratenpartij is overigens net zoveel waard, die gaan ook nooit regeren...

An die ARBEIT | 04-06-10 | 16:18

@kneuterzak | 04-06-10 | 12:19
Fijn een stukje taal ontwikkeling, dank daarvoor!

Slappehap | 04-06-10 | 16:29

hallalarisch

Karel Wojtyla | 04-06-10 | 16:32

Hijs leuk! Vooral dat regeltje "Kill all the Jews!" d'r tussendoor was hilarisch! +1 (Als dit Dumpert geweest was)

Ales | 04-06-10 | 16:37

An die ARBEIT | 04-06-10 | 15:21
Nou Cheers dan hè? Neem ik er ook één.
W.b. die Palestijnen: Rosé vinden ze waarschijnlijk niks maar La Rose daarentegen...

ahmet2010 | 04-06-10 | 15:24
Waarom zou ik Israelische producten moeten boycotten? Er zitten 2 kanten aan dit verhaal. Beide kanten beschikken over een goed draaiende propaganda-machine om de publieke opinie te beïnvloeden. Om de zoveel tijd zijn er provocaties. Vanaf hier veelal onmogelijk om na te gaan wie er het eerste is begonnen. Imo een onoplosbaar conflict ook omdat er andere belangen spelen. Daarnaast is Israël het enige democratische land(je) omringt door vijanden. Vreemd genoeg zijn de vijanden van Israël ook de vijanden van de Palestijnen. Weet je daar toevallig ook de barcodes van? Dan zou ik als ik jou was die producten maar eens gaan boycotten.

La Vie En Rose | 04-06-10 | 16:38


Dit moet je zien !! De Marokkaan heeft het gedaan ! www.munt.nu

Sebastiaan8074 | 04-06-10 | 17:23

-weggejorist-

Jimmy3154 | 04-06-10 | 17:31

Haha, mooi!
Leuk in elkaar gezet en bovendien nog met een kern van waarheid ook.

Chiant | 04-06-10 | 17:48

Leuk! Volgende keer maken we er één waarin we de holocaust gaan ontkennen. Lache joh!

Buck Futter | 04-06-10 | 17:58

Foei zeg, schaamt u. Op krankzinnige propaganda en blatante leugens rust het onvervreemdbare copyright van de palestijnsche en ook islamitische underdogmensch.

Jan Passant mk2 | 04-06-10 | 18:04

-weggejorist-

Ab Sconditus | 04-06-10 | 18:12

www.cnn.com...
om even aan te geven dat die commando's niet thee kwamen drinken.

kattenmepper | 04-06-10 | 18:25

Grappig, zelfspot kan dus in het Midden-Oosten....

MB79 | 04-06-10 | 18:52

na de vrijmibo is die nog veeeeeeeeel leuker.. hahahahahahaha

nachtschilder | 04-06-10 | 18:56

Joodsche humor?

Binnenbaan | 04-06-10 | 19:00

Nog even voor de duidelijkheid, een schip enteren in internationale wateren is nog altijd op eigen risico.

Binnenbaan | 04-06-10 | 19:08

@Binnenbaan | 04-06-10 | 19:08
Ja en Israëlische soldaten aanvallen ook.

Parsons | 04-06-10 | 19:29

@ahmet2010 | 04-06-10 | 15:24
Ghe ghe.
Eat this:
vodpod.com...

paridae | 04-06-10 | 19:45

Joodse humor altijd +1
Eeuwige gezeik in het Midden-Oosten -heul veul

somersault | 04-06-10 | 19:45

kattenmepper | 04-06-10 | 18:25
Dooie, lees tenminste zelf een stukje door voordat je het plempt als aanval op israel, zo is er helemaal geen lol aan...
`In remarks to the press, Yildirim said his colleagues fought Israeli troops in self-defense aboard the Mavi Marmara. He added that in the early stages of the clashes, his activists captured several Israel commandoes, as well as their weapons, and took them below decks.`
en even een klein stukje verder
`"The defense of the boat was quite well organized," said Espen Goffeng, a 38-year-old activist from Norway who sailed aboard the Mavi Marmara. "There was a plan to keep soldiers off the boat."

Goffeng said passengers aboard the lead ship Mavi Marmara at first successfully repelled Israeli troops on boats. Then, he said, soldiers began their helicopters assault on the vessel.`
.
Israel plus heul veul....

repulse | 04-06-10 | 21:06

www.youtube.com...
paridae | 04-06-10 | 19:45

Wat een geweldig filmpje

O2Consumer | 04-06-10 | 21:08

HILARISCH.

Dickstar | 04-06-10 | 21:20

huppellende kolonistenkinderen, elk met een Uzi op zak. Is het CIDI een stijlloze
sponsor?

prof.essers | 04-06-10 | 21:55

AMSTERDAM – Het ministerie van communicatie en telecommunicatie van Turkije heeft de inwoners van het land afgesloten van de website en diensten van Google.
-
Turken mogen dit filmpje niet zien ..

nachtschilder | 04-06-10 | 21:55

Geen idee wie de waarheid in pacht heeft.
... maar dit is briljant!


* "al die willen ter kaapvaart varen moeten mannen met baarden zijn" neuriet*


Kapitein Sjaak Mus | 04-06-10 | 22:01

sterk staaltje aandacht verleggen van die landdieven.
hopelijk kunnen ze er zelf om lachen vandaag, morgen staan ze weer de hele dag tegen de muur te jammeren.
ze lijken het einde van een evolutie vertakking.


rocco tevredi | 04-06-10 | 22:20

met de jood kan je lachen....
;)

vinque | 04-06-10 | 22:36

Volgende keer de Beren Jood in zetten op de boot. lekker potje honkballen met terroristen.

Smalhout | 04-06-10 | 22:57

Wat een fucking lunaticks die activisten. Wat wil je met stokken tegen commando's. Kunnen ze er volgende keer niet meteen een paar Stuka-bommenwerpers op afgooien? En veeg die hele Gaza strook maar meteen plat while you're at it, het moet na 3000 duizend jaar eens afgelopen zijn met dat ge-etter van die Filistijnen.

Family Guy | 04-06-10 | 23:30

Mooie neuzen!

dreamcatcher | 05-06-10 | 00:48

Turkije is een politiestaat aan het worden. Het blijkt keer achter keer wanneer zij Hamas en deze soort organisaties gaan steunen dat ze duidelijk voor een profundamentalistisch en voor een totalitair regime in Turkije zijn. Nu hebben ze ook Youtube en Google geblokkeerd, dus welkom tot een totalitair regime 2.0.

Waarbenik? | 05-06-10 | 01:05

repulse | 04-06-10 | 21:06
Selectief lezen is een kunst en het is duidelijk dat u die beheerst.
Stukje over speciale kogels van de commando's maar even overgeslagen voor het gemak. Simpel verhaal. De commando's dachten het wel even te klaren en werden de pleuris geslagen (geslagen niet geschoten) Commando's kwamen in de problemen en gingen opschalen qua wapeninzet. Inmiddels blijkt bij de autopsie dat een aantal activisten van dichtbij in het hoofd zijn geschoten. Genadeschot.

kattenmepper | 05-06-10 | 02:53

@ Waarbenik? | 05-06-10 | 01:05
Turkije is Iran aan het worden, niet 2.0 maar de DOS versie 570 van de proleet.
Volgens de Ottomanen had deze moord niets met politiek te maken.
We weten allen "kuch" dat de islam niets met politiek te maken heeft.
www.katholieknederland.nl...
Persoonlijk zou ik me prettiger voelen met Noord-Korea als Navo lid.

wachtmeester de bruy | 05-06-10 | 06:44

Turkije heeft toegang tot Google en Youtube geblokkeerd.
mobiel.nu.nl...
Fijne democratie daar. Misschien omdat We con the World te dicht bij de waarheid was? Door dat te doen geven ze toe: Dat het de waarheid is en dat ze bang zijn voor de waarheid.

Barbertjehangt | 05-06-10 | 08:40

Geweldige clip !
Het is nu wachten op de HAMAS-variant, want die zal er denk ik wel komen !

Lenco | 05-06-10 | 08:57

@ rocco tevredi | 04-06-10 | 22:20
"sterk staaltje aandacht verleggen van die landdieven."
Ooit gehoord van een "Volkerenbond" "VN" ??
U bent blijkbaar voor de luitjes die een slordige 6 oorlogen beginnen om de door hun gehate Joden van die postzegel langs de Middelandse zee te verdrijven en diezelfde zee in te drijven. Om Arafat, jullie grote idool en dat van Gretta nog maar eens aan te halen.
Je Zogenaamde "activisten" meldden dit ook letterlijk voordat ze zich met knuppels, messen en vuurwapens zich op de soldaten storten als dolgedraaide wilde beesten.
.
"Het leger van Mohammed
Vraag: bij het vertrek van de boten uit Turkije zongen opvarenden: 'Khaybar, Khaybar, o Joden, het leger van Mohammed zal terugkeren.'
.
Wat betekent dit?
Antwoord: Mohammed liet alle joden van Khaybar vermoorden, inclusief de vrouwen kinderen, op één beeldschone vrouw na, die hij als seksspeeltje hield nadat hij haar familie had laten doden. Wanneer de opvarenden dus 'Khaybar, Khaybar' zingen, roepen ze op tot massamoord op de joden.
Vraag: heeft Gretta gedemonstreerd tegen het zingen van dergelijke slogans op de boten?
www.elsevier.nl...
.
De stumperdts hebben niets te maken met rationeel denkende beschaafde mensen. Meer met dolgedraaide wilde beesten en een belediging voor Homo Sapiens.
.
Kortom, U bent in de lange traditie van het (Inter) Nationale Socialisme een ordinaire, simplistische (Joden) hater.
Dat "sociaal" is er maar in geplakt omdat het wel leuk en menslievend overkomt. Het resultaat een Socialistisch bewind is echter vergelijkbaar met wat een vos doet als je hem in een kippenhok zet.
Got the picture, Lutser ?!?
De grootste massamoordenaars in de geschiedenis van de mensheid (als we ons beperken tot een top tien) hebben we;
Mao, Stalin, Hitler in de top drie.
www.xs4all.nl...
.
Laat de SP, nu van nieuwe betonkop/Tor als grote roerganger, nu zijn ontstaan uit blinde adoratie voor de grote massamoordenaar Mao.
Deze blinde adoratie delen ze dan ook met de garde van GL die deze massamoordenaar toch maar een grote leider vinden, een visionair die het toch goed met de bevolking voorhad.
.
"Door China's grote roerganger Mao zijn 40 miljoen mensen om het leven gekomen. Alleen deed Mao het niet altijd expres. Door zijn landbouwhervormingen ('De Grote Sprong voorwaarts') zijn 30 miljoen mensen verhongerd; 'slechts' 10 miljoen mensen zijn doelbewust vermoord. Nee, dan Hitler, die heeft 34 miljoen mensen om zeep laten brengen (waaronder 5 tot 6 miljoen joden, de grootste genocide uit de geschiedenis van de mensheid). Alleen zaten onder die 34 miljoen slachtoffers van Hitler rond de 19 miljoen mensen die sneuvelden in het vuur van de Tweede Wereldoorlog. Als je die niet meerekent, is Stalin kampioen volkerenmoordenaar."

said_fred | 05-06-10 | 12:06

BTW,
"Paul Rosenmöller, Pol Pot, Mao en Stalin'
.
"HP/De Tijd publiceerde vorig jaar een ontluisterend portret van het actieverleden van Paul Rosenmöller, geschreven door Roelof Bouwman. Rosenmöllers verering van mensen als Mao en Pol Pot die elk miljoenen doden op hun geweten hebben, de lafhartige en leugenachtige ontkenningen en nuanceringen van zijn vroegere sympathieën, het staat er allemaal in. Elders op internet is dit artikel in zijn geheel te vinden, hieronder enkele fragmenten."
www.meervrijheid.nl...
De simpele realiteit die simpelweg getuigt van mensverachtend gedachtegoed.

said_fred | 05-06-10 | 12:18

Lekkere jongens op die flotilla, "go back to Auschwitz"
www.youtube.com...

Flashheart | 05-06-10 | 12:39

Te grappig... (in sprookjesboek gelovende haatbaardjes waarschijnlijk woedend, but who cares)

Stellingios | 05-06-10 | 13:19

Erg grappig, dat wel, maar verder gewoon een onvervalst staaltje pro-Israël propaganda, natuurlijk. Daar is Israël goed in. Daarom zien we ook steeds dezelfde stukjes film over de - ik zal maar zeggen - schermutselingen tussen de Israëlische marine en de activisten. Er waren tientallen journalisten aan boord van die activistenschepen, die allemaal filmmateriaal hebben, dat door Israël in beslag genomen is. Als Israël niets te verbergen heeft, waarom staan dan niet al die filmpjes on-line? Als die activisten werkelijk vanuit het niets zo agressief deden tegen die arme militairen, zou dat toch moeten blijken uit al het filmmateriaal! En hoe dan ook: als gewoon al het materiaal publiek gemaakt zou worden, kan iedereen zelf z'n conclusies wel trekken. Maar daar is men nou juist zo bang voor...

Maar erg grappig liedje, dan wel.

Kelele Nyingi | 05-06-10 | 13:29

Welke waarheid?

Hansje Brinker | 05-06-10 | 13:47

Als Israël niets te verbergen heeft, waarom staan dan niet al die filmpjes on-line? Als die activisten werkelijk vanuit het niets zo agressief deden tegen die arme militairen, zou dat toch moeten blijken uit al het filmmateriaal!
Kelele Nyingi | 05-06-10 | 13:29

Zo zo, dus ze moeten àlles op internet zetten anders geloof je het niet :')?

Kijk dit eens:
www.youtube.com...
Je ziet hier wat er gebeurde voordat de Israelis ook maar aanboord waren. Hoe duidelijker moet het nog?

magentaplacenta | 05-06-10 | 14:24

@ magentaplacenta | 05-06-10 | 14:24

Je probeert me te overtuigen met datzelfde filmpje dat iedereen laat zien, omdat er vrijwel geen ander beeldmateriaal is. Vind je dat dan niet vreemd?? En misschien zit ik niet bij de goede opticiën, maar ik kan op dat filmpje geen activist van een Israëlische soldaat onderscheiden; het is dat het erbij staat... Kom nou! Het andere filmpje dat veel wordt getoond, is hier te zien: www.youtube.com... Duidelijk in scene gezet en waarschijnlijk niet eens op een echt schip: het beweegt helemaal niet en op de achtergrond is helemaal niets te zien! Kortom: Israëlische propaganda. Als ze niets te verbergen hadden, zouden ze alle schijn, dat ze dat wel hebben, vermijden.

Kelele Nyingi | 05-06-10 | 14:52

Flotilla is een ironische synoniem voor Israel sinds 1948. Eerst fully loaded andermans terrein betreden en dan klagen over vermeende gewelddadigheid. Israel F-A-I-L!

Raddraaiert | 05-06-10 | 16:09

@ Kelele Nyingi | 05-06-10 | 13:29
@ Raddraaiert | 05-06-10 | 16:09
Doet denken aan die wazig kijkende "SED/Die linken" luitjes die op een podium zitten onder grote rode dundoeken van "Die Linken" en doodleuk beweren dat ze geeneens bewapend waren met knuppels.
Gewoon glashard de werkelijkheid ontkennen.
Ik neem dat je ook de stelling ondersteunt dat er nooit iemand op de maan is geweest en dat ruimtereizen onmogelijk zijn ?
9/11 was an inside job. etc. etc.
.
Simplistische doorgedraaide luitjes die kostte wat kost hun eigenste gelijk moeten doordrijven.
Als ze worden geconfronteerd met de werkelijkheid gaan ze deze domweg ontkennnen.
Ergo, ééééééééérrruuuug trieste stumperdts.
Beetje als die stumperdt in Irak die beweert dat de coalitie is verslagen en ze zijn vertrokken terwijl achter hem de tanks door de straten rijden en de helicopters heen en weer vliegen.

said_fred | 05-06-10 | 16:37

@ said_fred | 05-06-10 | 16:37

Een heel verhaal, maar geen enkel argument. Een beetje sneu. Je wilt zo graag geloven dat de Palestijnen de enigen zijn, die gewelddadig zijn en dat de Israëli's allemaal een soort heiligen zijn, dat je kritiekloos voor waar aanneemt wat je wordt voorgeschoteld, al ben ik ervan overtuigd, dat je wat jouw visie betreft helemaal geen feiten of bewijzen nodig hebt, want voor jou staat bij voorbaat al vast wie er fout is, nietwaar! Zwart-wit, helemaal goed of helemaal slecht en dan ook allemaal. Wat een gemakzuchtig zelfbedrog! Een goede mening baseer je op feiten. De feiten van het Israël-Palestijnse conflict zijn heel gecompliceerd. Wat betreft de feiten over wat zich op die schepen heeft afgespeeld, hebben we alleen maar verhalen van beide zijden, die niet met elkaar overeen komen en een paar korte filmfragmenten, die ofwel heel wazig zijn, danwel heel ongeloofwaardig. Uit het feit dat Israël het filmmateriaal van de journalisten aan boord van die schepen niet laat zien, kun je afleiden, dat dit waarschijnlijk hun versie van het verhaal niet ondersteunt en dan druk ik mij eufemistisch uit. Dat wil natuurlijk niet zeggen, dat de activisten allemaal van die idealistische lieverds waren of dat ze allemaal oprecht deelnamen om de Palestijnen in Gaza te helpen, maar dat laat onverlet, dat de Israëli's bij de 'schermutselingen' 19 mensen hebben omgebracht en de activisten niet een. Dat krijg je als je met scherp gaat schieten op mensen die slechts zijn bewapend met stokken en messen. Maar dat is voor jou vast acceptabel, als 'de juiste mensen' maar dood gaan en zolang de situatie niet omgekeerd is, want dan is het natuurlijk weer niet goed.

Kelele Nyingi | 05-06-10 | 17:04

@ Kelele Nyingi | 05-06-10 | 17:04
Nee maar, een reaguursel !
Argumenten genoeg btw. ook gegeven al hierboven. Was in dit geval ook een sarcastisch/cynisch reaguursel van Moi hierboven.
In de wetenschap dat jullie luitjes uitblinken in warhoofdigheid en een bekeringsdrang hebben waar een Jehova jaloers op kan worden gaan gelovigen niet echt vaak in (nooit) op argumenten.
En je eigenste reaguursels blinken al evenzeer uit in argumentloosheid.
.
Dingen als beweren dat H2O niet nat aanvoelt gaan doorgaans niet goed vallen bij rationeel denkende mensen.
.
"want voor jou staat bij voorbaat al vast wie er fout is, nietwaar! Zwart-wit, helemaal goed of helemaal slecht en dan ook allemaal."
Laat dat nou net ook mijn kritiek zijn. Er bestaat geen zwart/wit, maar wel selectieve verontwaardiging en stompzinnig glashard mensen voorliegen waar de gelovigen van de Linkse Kerk erg graag doen als ze kunnen redden.
Het domme klootjesvolk heeft het toch niet in de gaten en blaat onnadenkend het Hoernaal of de Azijnbode na.
.
"Wat een gemakzuchtig zelfbedrog! Een goede mening baseer je op feiten. De feiten van het Israël-Palestijnse conflict zijn heel gecompliceerd."
Het eerste lijkt mij Uzelf te slaan. Laten we eens beginnen bij het feit dat er never en nooit een staat/natie "Palestina" heeft bestaan en daarmee dus ook geen "Palestijnen".
De zaak is niet echt gecompliceerd, zoals al eerder opgemerkt. Lezen doe je dus ook niet of je ontkent gewoon de statements zoals de genoemde.
We hebben de wijsheid toch al in pacht dus who cares.
De hele voorgeschiedenis wat betreft "Hamastan" is ook bekend en laat aan duidelijk niets te raden over.
Net zomin als je "activisten" en net zomin als het beleid van Erdogan die hartelijk wordt toegejuicht door de Linkse Kerk als geestverwant om maar vooral een tweede Iran aan de Bosporus te creëren en wat de Turken eigenlijk willen boeit niet, die mogen geheel in de 'sociale" traditie lekker doodvallen. Erdogan zal de erfenis van Ataturk om zeep laten helpen en hartstochtelijk willen bijdragen aan de "Endlösung von das Judenproblem". Hij kan alvast rekenen op de nummer 2 bij de Partei van de Afgunst, Albayrak.
Jij vindt alles, inclusief een slordige 6 oorlogen geheel acceptabel.

said_fred | 05-06-10 | 18:25

@ said_fred | 05-06-10 | 18:25

Die fred. Nog meer niks. Je brengt weer geen enkel argument in stelling. Maar laat ik het eenvoudig houden, want anders kun je het kennelijk niet volgen en dan kom jij weer met "argumenten" tegen dingen die ik niet heb gesteld (zoals dat water niet nat is of dat er nog nooit iemand op de maan is geweest) om je eigen gebrek aan argumenten te verdoezelen.

Dit gaat over de actie van Israël op de schepen van een aantal actievoerders, die beweerden hulpgoederen voor Gaza te vervoeren en die geen controle door Israël wilden toestaan. Ben je het tot zover met me eens? Ik hoop het maar, want misschien vraag ik nu al teveel van je concentratie.

De Israëli's beweren, dat zij bij het aan boord gaan van die schepen zonder enige aanleiding anders dan hun aan boord gaan door de actievoerders werden aangevallen met stokken en messen. Eens?

De actievoerders beweren, dat de Israëli's al aan het schieten waren nog voordat ze aan boord kwamen en dat dit de reden was waarom een aantal actievoerders zich, ter verdediging, teweer stelden. Nogmaals: de actievoerders beweren dat; ik stel niet dat het zo is. Goed lezen en laat anders iemand, die dat wel kan het je even voorlezen en uitleggen.

Er waren tientallen journalisten aan boord van de verschillende schepen, die alle gebeurtenissen uitgebreid hebben gefilmd, maar al die films zijn door Israël in beslag genomen en worden niet vrijgegeven. Ik kan daar maar één reden voor bedenken en dat is, dat die films beelden bevatten, die niet de Israëlische lezing van de gebeurtenissen bevestigen.

Van de voorvallen bestaan in de openbaarheid slechts een paar filmpjes, die tot nu toe alle media hebben beheerst. Het ene is nogal wazig en wordt vooral gedomineerd door "verklarende teksten", maar de waarheid van die teksten is maar heel slecht te verifiëren aan de hand van de beelden. Het andere is hoogstwaarschijnlijk een nepfilmpje, want er wordt beweerd dat dit de voorbereidingen van de actievooerders laat zien op een van de schepen, maar dat zogenaamde schip beweegt helemaal niet, wat voor een schip op open zee, op zijn zachtst gezegd, heel onwaarschijnlijk is. Kun je het nog volgen?

Allemaal feiten, Fred, waarop jij in het geheel niet ingaat. Voor jou staat al bij voorbaat vast, dat de actievoerders hoe dan ook fout zaten, simpelweg omdat zij niet de Israëli's zijn... Om jouw gebrek aan argumenten voor jouw standpunt te verdoezelen, probeer je mijn argumenten verdacht of belachelijk te maken, door het in de aluhoedjes-hoek te gooien met niet ter zake doende opmerkingen over 9/11, de maanlanding, ruimtereizen, water dat niet nat zou zijn, dan ik links zal zijn (en dat is natuurlijk ook per definitie slecht in jouw boek) en weet ik niet wat, maar het enige dat je ermee bereikt, is dat jouw gebrek aan echte argumenten alleen maar pijnlijk duidelijk wordt.

Nou, als je nog zin hebt, kom dan eens met echte argumenten, gebaseerd op feiten en niet op vooroordelen. En hou die neerbuigende kletspraat maar voor je. Dat werkt misschien in de simpele milieus waar jij je pleegt op te houden, maar ik ben beslist niet onder de indruk.

Kelele Nyingi | 05-06-10 | 20:44

@ Kelele Nyingi | 05-06-10 | 20:44
Kolere, krijg me toch even een deja vu gevoel van een discussie over het stompzinnige, kolderieke "Koolzuurgas is vervuiling" verhaal. Ook al zo'n stokpaardje van de stumperdts.
.
Weer een beetje neerbuigend doen, ik gebruik nog een paar metaforen tenminste.
Neerbuigend doen is dan een manier om niets te hoeven zeggen, in jouw geval omdat er niets valt te zeggen.
.
Wat je betoog betreft is het dus enkel een beschrijving van wat je ziet op de beelden.
Het stomme toeval wil dat het enkel om een schip gaat van de turken welke banden hebben met leuke clubjes die direct zijn gelinkt aan een Hamas en de rest.
.
Militairen laten zich zakken en de wilde horde stort zich op hun, eens ?
Je ziet ze vervolgens schieten om de horde wilde beesten te verdrijven van hun kameraden die ze willen vermoorden, eens ?
Heeft niets te maken met verdediging van de kant van de "activisten", je verzint gewoon een verhaal eromheen en zegt in werkelijkheid dus niets, eens ?
Vervolgens gaan we beweren dat ons verzinsel niet op een filmpje staat. Schokkend he ?
Ondertussen ga je absoluut niet in op enig argument.
Beetje standaard huis tuin en keuken propaganda uit de oude doos allemaal. (Gaaaap)
.
"(en dat is natuurlijk ook per definitie slecht in jouw boek)"
En de problemen die ik ermee heb heb ik notabene uitgebreid beargumenteerd en jij demonstreerd het ook nog maar eens duidelijk, Jawel.
""Paul Rosenmöller, Pol Pot, Mao en Stalin'
.
"HP/De Tijd publiceerde vorig jaar een ontluisterend portret van het actieverleden van Paul Rosenmöller, geschreven door Roelof Bouwman. Rosenmöllers verering van mensen als Mao en Pol Pot die elk miljoenen doden op hun geweten hebben, de lafhartige en leugenachtige ontkenningen en nuanceringen van zijn vroegere sympathieën, het staat er allemaal in. Elders op internet is dit artikel in zijn geheel te vinden, hieronder enkele fragmenten."
www.meervrijheid.nl...
De simpele realiteit die simpelweg getuigt van mensverachtend gedachtegoed.
.
Dan gaat het dus om iets als "de lafhartige en leugenachtige ontkenningen en nuanceringen van zijn vroegere sympathieën"
Schijnheilig, hypocriet, achterbaks, pschopatisch persoonsprofiel etc etc. kunnen we nog eens hierop aanvullen.
Al eens gekeken wat mensen als Wim Kok, van Dam, Rosenmuller tegenswoordigs doen ?
Hypocriet ? Welnee, dat is ons soort mensen echt niet hoor.
.
Zag trouwens voorbij komen dat overgewicht onder kinderen een groot probleem is op hun postzegel waar ze als haringen in een ton zitten langs de grens met Egypte die er geen probleem mee heeft gas te spuiten in de gangen die ze graven.
Maakt Gretta zich daar druk om ? Welnee.
.
En dan ook nog "en hou die neerbuigende kletspraat maar voor je. Dat werkt misschien in de simpele milieus waar jij je pleegt op te houden, maar ik ben beslist niet onder de indruk."
Beetje erg. Eens een JC "in gesprek" gezien ? te erg voor woorden als we op bovenstaande gaan letten dat is.
Ondertussen zorgvuldig vermijdend hoe er "Palestijnen" kunnen bestaan als er never en nooit een natie/staat "Palestina" heeft bestaan en daarmee gaat het hele kolderverhaal al gelijk het raam uit.
.
Je "Palestina" is al net zo'n kolderverhaal als het achterlijke "koolzuurgas is milieuvervuiling" en "nationaal socialisme" is extreem rechts en "internationaal socialisme" is links.
Helemaal kolderiek wordt het als anarchisten en andere zwart geklede extremistische groepjes het gaan hebben over "Fascisme".
Men gaat het bijv. in de historische documentaire reeks "in Europa" hebben over de opkomst van het "Fascisme" in Duitsland.
Volgens mij waren Mussolini en Hitler met de NSDAP toch echt verschillende partijen in verschillende landen.
Oost Berlijn kende ook zijn "Antifascistische Schutzwall". Hoe kolderiek kun je het maken.
Er zijn niet genoeg woorden in de Nederlandse taal om dergelijke stompzinnige domme propaganda te beschrijven

said_fred | 05-06-10 | 22:03

Is mijn vraag: hebben ze ook al wapens gevonden op die boten, of krijgen we dat niet te horen/zien?

Mephisto | 06-06-10 | 01:57

Weapons Found on the Flotilla Ship Mavi Marmara Used by Activists Against IDF Soldiers
www.youtube.com...

MB79 | 06-06-10 | 11:25

@Kelele Nyingi | 05-06-10 | 20:44
Lulverhaal; duidelijk uit welke hoek dit komt.
Een stelletje moslim fanaten/Hamas vrindjes uit Turkeije wil forceren dat:
1) er ook ongecontroleerde transporten uitgevoerd naar Gaza uitgevoerd kunnen worden: dan kunnen er volgende keer tenminste wat raketten mee; of:
2) dat Israel als agressor die zielepootjes aanvalt kan worden aangemerkt.
Dus: kies maar, was het een dekmantel of was het uitlokking?
Het is te hopen dat Israel volgende keer doet wat er moet gebeuren: dat hele stelletje tuig naar de zeebodem stuurt

Snelle Gerrit | 06-06-10 | 12:18

@ said_fred

Jouw argumenten... laat me niet lachen.

Dus omdat er mensen zijn, die links zijn, heeft Israël in dit geval gelijk?

Dus omdat er mensen zijn, die geloven dat de maanlanding niet heeft plaatsgevonden, heeft Israël in dit geval gelijk?

Dus omdat er mensen zijn, die geloven dat 9/11 een inside job was, heeft Israël in dit geval gelijk?

Dus omdat Rosemöller, Kok en Van Dam hypocrieten zijn, heeft Israël in dit geval gelijk?

Dus omdat er geen land Palestina bestaat (ik heb overigens nergens beweerd van wel; lezen, Fred, lezen!), bestaan de mensen niet, die worden aangeduid als 'Palestijnen' en heeft Israël in dit geval gelijk?

Dus omdat er mensen zijn, die menen dat koolzuurgas milieuvervuiling is, heeft Israël in dit geval gelijk?

Dus omdat Gretta Duisenberg selectief verontwaardigd is, heeft Israël in dit geval gelijk?

Had je nog meer "argumenten"?

Nogmaals de feiten:

1. een aantal schepen met zelfverklaarde humanistische activisten vertrekt met een aantal schepen, beweerdelijk met hulpgoederen, naar Gaza;
2. Israël heeft een blokkade van Gaza ingesteld en eist, de lading van de schepen te mogen inspecteren;
3. de activisten weigeren dat;
4. de Israëlische militairen gaan toch aan boord van deze schepen;
5. er volgen gewelddadigheden met als gevolg 19 doden en tientallen gewonden onder de actievoerders en enkele gewonde Israëlische militairen;
6. volgens de actievoerders schoot de Israëlische marine al voordat er militairen aan boord van de actieschepen kwamen en kwamen de Israëlische militairen al schietend aan boord, waarop zij zich hebben verdedigd met niet meer dan stokken en messen;
7. volgens de Israëlische marine gingen de Israëlische militairen aan boord van de actieschepen en werden zij zonder verdere aanleiding aangevallen door activisten met stokken en messen;
8. vast staatn in ieder geval, dat de activisten geen andere wapens hadden dan stokken en messen en dat de Israëlische militairen met scherp schoten;
9. Er is uitgebreid beeldmateriaal beschikbaar, maar dat is door Israël in beslag genomen en wordt niet vrijgegeven;
10. het enige beeldmateriaal dat is geopenbaard, zijn een wazig filmpje, waarop geen militair van een activist is te onderscheiden, en een filmpje dat duidelijk nep is.

Wat wil je daar nou nog tegenin brengen? Dat de maximum snelheid op de Nederlandse snelwegen te laag is? Dat de strijd van Rara tegen pelsdierfokkers fout is? Dat Groningen te ver van Middelburg ligt? Dat het warm is voor de tijd van het jaar? Kom maar op met je "argumenten"...



@ Snelle Gerrit

Was dekmantel en/of provocatie, tenminste voor een aantal van de actievoerders en de ondersteunende organisaties, het doel van deze vloot? Heel waarschijnlijk. Betekent dit, dat de Israëlische militairen dus automatisch in hun recht stonden bij de wijze waarop ze dit hebben aangepakt, ongeacht hoe? In mijn ogen niet. Israël bevond zich hoe dan ook in een catch22, maar hoe zorgvuldiger ze te werk zouden gaan, hoe minder schade ze zouden oplopen. Anders dan dat gaat het mij gewoon om de waarheid. Of je nou vindt, dat Israël gelijk heeft met deze blokkade of niet, dat is geen vrijbrief voor elk optreden. En Israël laadt, door het niet onvoorwaardelijk vrijgeven van al het beeldmateriaal, en voorts doordat het enige beschikbare beeldmateriaal dubieus is, op z'n minst de verdenking van ongelijk bij dit optreden op zich.

Kelele Nyingi | 06-06-10 | 14:44

Zum kozten deze (joodse) humor..

justinianus | 06-06-10 | 14:54

@ Kelele Nyingi | 06-06-10 | 14:44

"Dus omdat er mensen zijn, die links zijn, heeft Israël in dit geval gelijk?"
Jij bent echt erg en een prachtig voorbeeld voor mijn eerdere stelling.
De wetgeving in dezen kwam al voorbij, deze heb je simpelweg ook maar genegeerd omdat dan je hele verhaal helemaal elke basis zou missen. Je kern is enkel een betwiste rechtmatigheid en dat de bewuste commando's er maar een beetje op lost knalden.
.
"Dus omdat er geen land Palestina bestaat (ik heb overigens nergens beweerd van wel; lezen, Fred, lezen!), bestaan de mensen niet, die worden aangeduid als 'Palestijnen' en heeft Israël in dit geval gelijk?"
Als er nooit een 'Palestina" heeft bestaan kunnen er dus ook geen "Palestijnen" bestaan en daarmee gaat het hele kolderverhaal het raam uit. Beginnen kunnen we met het Palestiain Liberation Army met onze Arafat en de landclaim.
Het één leidt naar het ander.
Want waarom zo'n enorm uitgebreid kolder verhaal de wereld in geholpen ? Jordanië kan de claim niet maken.
En als 6 keer oorlog voeren en allerlei grensconflicten geen Endlösung von das Judenproblem brengen gaan we door met de "vredesonderhandelingen" en de klassieke salamitactiek.
Of moet ik zogenaamd het hele kolderverhaal nog eens uit de doeken doen ? Je veinst simpelweg onwetendheid en daarmee vorm je tevens ook een prachtig schoolvoorbeeld van hoe "ons soort mensen zich gedraagt".
Ik had het dus niet specifiek over je reaguursels maar ik trok het gewoon breder en jij vlucht maar weer in pedanterie, beetje triest weer.
.
Het begint bij nummer;
"6. volgens de actievoerders schoot de Israëlische marine al voordat er militairen aan boord van de actieschepen kwamen en kwamen de Israëlische militairen al schietend aan boord, waarop zij zich hebben verdedigd met niet meer dan stokken en messen;"
Is al meteen in weerspraak met je genoemde beelden, maar die zijn natuurlijk fake neem ik zo aan.
Als iemand dan met een automatisch wapen op je gaat schieten op een boot van korte afstand ga je die dan met een stok aanvallen ? Beetje erg onlogisch en beetje een zelfmoordactie lijkt me.
.
"8. vast staatn in ieder geval, dat de activisten geen andere wapens hadden dan stokken en messen en dat de Israëlische militairen met scherp schoten;"
Als je de beelden bekeken had zag je dat ze een heel arsenaal aan boord hadden, met katapults, betonscharen, pepperspray en de rest. Deze filmpjes zijn natuurlijk ook fake.
Het filmpje zelf is ook al nep. Alles is nep bij jou begrijp ik. Beetje erg triest allemaal.
Als je honderd keer een kolderverhaal ophangt wordt het nog geen waarheid om de socialist Goebbels maar eens te citeren.
Naar goed gebruik hebben we totaal schijt aan de feiten en de werkelijkheid enkel onze waanideeën en koste wat kost onze grote eigenste gelijk doordrammen is van belang. Iedereen die een andere mening heeft of er "verkeerd" uitziet moeten we het leven onmogelijk maken en indien mogelijk mogen ze naar strafkampen, concentratiekampen, werkkampen om alle "minderwaardige mensen" te vernietigen.
.
Het "global warming" kolderverhaal illustreerde mijn stelling mooi wat dat betreft.
Ik zag al artikelen voorbij komen dat men "deniers" (alleen het woord al) vergeleek met Holocaust ontkenners.
Als mensen beweren dat het kolder was werd er alles aan gedaan om ze te ridiculiseren, eruit te werken of simpelweg terroriseren en daarmee toont men dat tevens diens "sociale instelling"
RARA met GL Duyvendack, de Partei voor de zielige diertjes met Volkert van der Graaf, Peta demonstreren dit ook erg graag en dat is meteen ook mijn kritiek. Al eens gekeken of er ook terroristische groeperingen zijn die niet op socialistische leest zijn geschoeid ?
Mag je goed zoeken. Ook toeval zeker, of zou het toch verband kunnen houden met een psychopathisch persoonlijkheidsprofiel met criminele inslag ?
Haters worden dan ook gemaakt, niet geboren. Nature/Nurture verhaal.
nl.wikipedia.org...

said_fred | 06-06-10 | 19:24

@Kelele Nyingi : allereerst ga inderdaad eens langs bij de opticiën. Daarna direct door naar een zielenknijper. Kleine tip; die gasten die via het touw van boven af naar beneden glijden zijn militairen (te herkennen aan een helm op hun hoofd) die gasten zonder een dikke kop zijn de activisten. Daarnaast jij 'schijnt' alles over de conflikten aldaar te weten. Ben jij al eens in Israël geweest ? Of misschien alleen op de Gaza ? Of ben jij nooit dichter bij Israël gekomen dan je Turkse 'all-inclusive' resort ?

AgressiefRood | 07-06-10 | 09:16

@ said_fred | 06-06-10 | 19:24

>

Hallo, Fred, dat was één van jouw "argumenten", weet je nog? Kun je zelfs jezelf niet volgen?


>

Dat Israël in zijn recht staat om die blokkade op te richten en die schepen te inspecteren, betekent nog niet, dat Israël een vrijbrief heeft voor elk soort gedrag.


Kelele Nyingi | 07-06-10 | 09:46

Krijg nou wat. Mijn reactie naar de Filistijnen. Of naar de Palestijnen, weet ik veel. Nou het is me teveel moeite ook om het nog een keer te schrijven en nog op jou in te gaan, Fred. Hou jij maar in het achterhoofd, dat het eerste dat sneuvelt in een oorlog de waarheid is en dat er weinig landen zijn, die het wapen van de propaganda zo goed beheersen als Israël. Daarom schotelen ze de wereld ook alleen die paar filmpjes voor en wordt al het andere beeldmateriaal niet vrijgegeven. Dat zou je toch te denken moeten geven, als je mening niet al bij voorbaat vaststond.

Kelele Nyingi | 07-06-10 | 09:49

@Kelele Nyingi: Ik zie dat je bewust geen antwoord geeft op mijn vraag aan jou.
Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat jij je schuldig maakt aan hetzelfde als waar jij 'said_fred' van beticht. Jij gelooft de propoganda machine volledig. Het enige waar Fred en jij in verschillen is -welke- machine jullie verkiezen te geloven. Nogmaals; Ben jij wel eens in Israël geweest ? Of is jouw mening volledig gebaseerd op wat er in de diverse media over die streek geschreven word ? Ik kom er minimaal twee keer per jaar. En ik kan je -uit ervaring- vertellen dat beide partijen net zo fout zijn en dit door de 'normale' mensen van beide kanten bevestigd word en ook op die manier gezien word. Het zijn de extremistische joden én de extremistische moslims die dit allemaal bewerkstelligen.
Ik zou zeggen boek eens een reisje en ga het ZELF eens een keer bekijken en je zal zien dat dingen heel anders zitten als jij hier beweerd.

AgressiefRood | 07-06-10 | 11:09

@ Kelele Nyingi | 07-06-10 | 09:46
"Dat Israël in zijn recht staat om die blokkade op te richten en die schepen te inspecteren, betekent nog niet, dat Israël een vrijbrief heeft voor elk soort gedrag."
Nee, men heeft zich te houden internationale wetgeving of de eigen wetgeving zoals het hoort in een rechtstaat.
Iets waar je "actiegroepjes" dus schijt aan hebben.
.
Je RARA en daarmee ook een Duyvendak hebben niet het recht in te breken, priveadressen te publiceren, iemands eigendommen te vernielen, mensen te mishandelen en te bedreigen, nertsen los laten, boeren en dierenartsen bedreigen en terroriseren, ambtenaren vermoorden in een bos, een politicus in koelen bloedde vermoordden, oproepen tot geweld etc etc.
Iedereen is gelijk voor de wet en heeft gelijke rechten en vrijheid van meningsuiting, bescherming van de persoonlijke rechten als indivdu binnen een Rechstaat waar deze persoonlijke rechten gegarandeerd moeten kunnen worden en wetten gehandhaafd.
En vervolgens heb je psychopaten die in hun waanzin menen dat dit allemaal niet van toepassing is op hun.
Dit is in Nederland en in andere Democratische landen waar dus een rechtstaat het geval.
En dus feitelijk ook in Israel, feitelijk het enige democratische land in de regio met buurtjes die hun grenzen bedreigen en regelmatig den Totalen Krieg verklaarden aan Israel en er binnenvielen.
.
Jezelf bent allang door je "Argumenten" heen. Ik had deze als samengevat.
.
"Mijn reactie naar de Filistijnen. Of naar de Palestijnen"
Is ook een Mooie inderdaad,Arafat noemde zich ooit ook "Filistijn". Al eens gekeken wie nu eigenlijk die "Filistijnen" waren ?
Vast niet, of het moet zijn dat de officiele lezing en geschiedschrijving ook al fake zijn.
Voorzetje, het waren geen arabieren.
Je leeft in de eigen geschapen fantasiewereld iets wat "ons soort mensen" normaliter pleegt te doen.
En geloof me, ik ben al tig keer in aanraking gekomen met dit soort warhoofdige stumperdts en weet dus ook wel hoe men denkt.
Of beter gezegt leidt aan intelectuele luiheid.
.
Het staat inderdaad al bij voorbaat vast dat het hele verhaal rond iets als een "Palestina" de grootst mogelijke flauwekul is en geen enkele basis heeft en had.
Iedereen die eens verder dan zijn neus wil kijken weet dat en laat dat nou net het probleem zijn.
Dat weet jij net zo goed als ik (hoop ik tenminste voor je) maar men kiest er bewust om een ander glashard voor te liegen.
De moraalridders hebben een gitzwart/poepbruin hart en het ethisch besef van een pinda.
Op eerlijk, oprechtheid etc etc. kortom elke goede eigenschap die men kan hebben mag je vergeefs zoeken.
Enkel afgunst, haat, kortzichtigheid, simplisme etc etc is wat de klok slaat en dat is gelijk ook mijn kritiek op dergelijke "sociale luitjes"

said_fred | 07-06-10 | 14:17

@ AgressiefRood | 07-06-10 | 11:09

Vraag?? Bij "zielenknijper" was ik al gestopt met lezen van jouw reactie.

Kelele Nyingi | 07-06-10 | 16:49

@ AgressiefRood | 07-06-10 | 11:09

Ik ben zowel in Israël als in Gaza geweest.

Overigens: ook mijn standpunt is, dat er over en weer 'slechteriken' zijn, die de geweldsspiraal gaande houden, maar ook dat er in beide kampen mensen zijn, die hard werken om tot vrede te komen.

Kelele Nyingi | 07-06-10 | 16:57

@ said_fred | 07-06-10 | 14:17

Ik kan het toch niet laten, ik moet het weten: wat hebben Rara, Duyvendak, de klimaathype, de maanlanding, en al die andere "argumenten" van jou nou eigenlijk met het onderwerp te maken??

Je redeneertrant is verbluffend, maar lachwekkend. "Linkse mensen zijn verkeerd, jij zult wel links wezen, dus heb je per definitie ongelijk", is zo'n beetje de teneur. En dan wil je mij beschuldigen van vooringenomenheid?? Fred, jongen, gefeliciteerd met je Grote Gelijk Bij Voorbaat. Wees er gelukkig mee.

Kelele Nyingi | 07-06-10 | 17:04

@ Kelele Nyingi | 07-06-10 | 17:04
'Ik kan het toch niet laten, ik moet het weten: wat hebben Rara, Duyvendak, de klimaathype, de maanlanding, en al die andere "argumenten" van jou nou eigenlijk met het onderwerp te maken??"
Zoals ik al zei trok ik het breder en dit is dus eens een correctie observatie, jawel.
.
Zoals gezegd ben je schoolvoorbeeld wat ik dus bedoelde.
Opeens is het niet van belang dat er nooit een "Palestina".
Hoe bespottelijk kun je het maken.
(opgepast metafoor) Net zoiets als (C) Kramer gaat beweren dat de uitstoot van koolzuurgas door de mensheid van geen enkele invloed is op het weer maar dat we wel tig miljarden Euri's gaan besteden om te proberen het weer te veranderen.
Hoe stompzinnig kun je het maken.
.
Ik zie dan ook helemaal aankomen dat je opmerking "Mijn reactie naar de Filistijnen. Of naar de Palestijnen"
ook nog eens serieus bedoelde waarmee je dan ook gigantisch door de mand valt en jezelf als neerzet als een onnozele intelectueel vlieggewicht die niet verder wenst te kijken dan zijn neus lang is. En daarmee dus ook exact mijn stelling bevestigt.
En ik op mijn beurt hoef geen gelijk te krijgen, ik houd mij aan de feiten en werkelijkheid zoals die zich aanbiedt en kan iedereen zonder voorbehoud recht in de ogen kijken.
.
Je kunt jezelf als pathologisch leugenaar op de schouder kloppen met je demasqué lutser.

said_fred | 07-06-10 | 22:18
Tip de Redactie